Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@15:14:24 GMT

ترویج سبک زندگی شهدا در نمایشگاه دفاع‌مقدس

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۵۷۳۴

ترویج سبک زندگی شهدا در نمایشگاه دفاع‌مقدس

«حسن عباسی» از مسئولان برگزاری نمایشگاه با بیان این خبر گفت: «رودبار قصران بیش از ۲۰۰ شهید دارد و سعی کرده‌ایم با جمع‌آوری عکس از سبک زندگی شهدا، هم یاد وخاطره آنها را زنده نگه‌داریم و هم بانک عکسی از شهدا تهیه کنیم.» وی افزود: «غرفه‌های این نمایشگاه شامل پخش فیلم، نمایش عکس، وصیتنامه، خاطرات شهدا و همچنین غرفه‌های فرهنگی و اجتماعی با موضوعات خانواده، کودک و آسیب اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» نمایشگاه دفاع‌مقدس از ۳۰ شهریور به مدت یک هفته در سالن اجتماعات بهشت فاطمه اوشان برپا می‌شود.

کد خبر 454859 برچسب‌ها همشهری محله

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرفه ذوب آهن اصفهان پربازدید ترین در بین صنایع فولادی

غرفه ذوب آهن اصفهان در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در سالن شماره شش که صنایع فولادی و معدنی حضور داشتند با استقبال بسیار خوب بازدید کنندگان... - اخبار بازار -

غرفه ذوب آهن اصفهان در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در سالن شماره شش که صنایع فولادی و معدنی حضور داشتند با استقبال بسیار خوب بازدید کنندگان از جمله مسئولین ،هیئت های تجاری ، دست اندرکاران صنعت فولاد ، خبرنگاران و سایرین قرار گرفت ، بطوریکه می توان عنوان پربازدیدترین را به این غرفه که اولین غرفه سالن بود اختصاص داد .

در این نمایشگاه ، مسئولین مختلف کشور از جمله : عباس علی آبادی وزیر صنعت ،معدن و تجارت ، محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور ، امید سحرخیز معاون بازرس ویژه رییس جمهور ، علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رضا محتشمی پور معاون معادن و فرآوری مواد معدنی وزارت صمت ، مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ، بهرام شکوری رئیس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران ، هادی طالبیان مقدم مدیر کل دفتر شبه قاره هند سازمان توسعه تجارت ایران ، علیرضا چناری عضو هیات مدیره هلدینگ شستا و... از غرفه ذوب آهن اصفهان بازدید نمودند .

هیئت های تجاری کشورهای مختلف از جمله نیجریه، اوگاندا ، سومالی ، پاکستان ، ارمنستان ، گرجستان ،عراق و چند کشور دیگر با مسئولین حوزه صادرات ذوب آهن اصفهان مذاکره کردند و در طول نمایشگاه دو نشست خبری نیز با پاسخگویی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و معاون بازرگانی به سوالات اصحاب رسانه و خبرنگاران تخصصی حوزه صنعت برگزار شد .

در این بزرگترین رویداد عرصه صادرات کشور ذوب آهن اصفهان لوح تقدیر و تندیس ویژه نمایشگاه ایران اکسپو را نیز دریافت کرد .

آیین اختتامیه ششمین نمایشگاه ایران اکسپو با حضور علی آقامحمدی رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، مسئولین وزارت صمت، نمایندگان تجار، تنی چند از سفرای کشورها، کارآفرینان و شرکت کنندگان در این نمایشگاه، چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه در سالن کنفرانس نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد.

در این آیین پیرامون برگزاری موفق این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد عرصه صادرات کشور، مذاکرات و قراردادهای منعقد شده، گزارش جامعی ارائه گردید.

گفتنی است ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین تولید کننده فولاد در کشور که بالغ بر 50 درصد از تولیدات خود را به بیش از 25 کشور دنیا صادر می کند در این رویداد بزرگ با ارائه سبد متنوع محصول خود پذیرای بازدید کنندگان بود.

دیگر خبرها

  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • غرفه ذوب آهن اصفهان پربازدید ترین در بین صنایع فولادی
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • (ویدئو) اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس