Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علی رسولیان در  نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گفت: تاکنون در چارچوب اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی ۸۸ تفاهمنامه با معین‌های اقتصادی امضا شده است و پنج مورد تفاهمنامه معین‌های اقتصادی نیز امروز ۲۴ شهریور ماه به امضا رسید.  

رسولیان افزود: مطابق برنامه زمان‌بندی مصوب برای هزار و ۱۲۵ روستا به عنوان محور توسعه مناطق روستایی خراسان رضوی سه هزار و ۵۰۰ پروژه توسط معین‌های اقتصاد مقاومتی عملیاتی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: با مجموع تفاهمنامه های امضا شده در سطح خراسان رضوی ۱۲۸ هزار و ۶۲۱ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد که اجرای آنها ۱۶۳ هزار و ۹۱۴ فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی سرمایه مشهد روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، مهدی عسگری با اشاره به موضوع مردمی سازی اقتصاد، گفت: نام‌گذاری ۱۶سال، به عناوین اقتصادی، نشانه‌ی آن است که باوجود تثبیت انقلاب سیاسی، تاکنون انقلاب اقتصادی به ثمر نرسیده است.   نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی، بر پایه نقش مردم در اداره امور استوار شد، اما به دلیل تداوم سیاست‌های اقتصاد_سرمایه‌داری و نسخه‌های معیوب و ناقص وارداتی، نقش مردم در اقتصاد، حداقلی بوده و همچنان شاهد شکاف طبقاتی و بی‌عدالتی در توزیع منابع عمومی هستیم.   وی افزود: در اقتصاد مردمی تمرکز ثروت نباید در اختیار عده‌ای خاص باشد تا اقلیت اشراف بتوانند با استثمار نیروی کار و ایجاد انحصار و رانت و به قیمت غارت سفره‌ی مردم، به سود‌های سرشار برسند.   عسگری تصریح کرد: مردمی‌سازی واقعی اقتصاد، یعنی در اختیار قراردادن ابزار‌های تولید، بصورت عادلانه به مردم، یعنی حذف نابرابری، تبعیض و رانت‌خواری، یعنی توزیع عادلانه فرصت‌ها و امکانات کشور برای تولید و تجارت.

دیگر خبرها

  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • ظهور یک قدرت اقتصادی جدید؛ اقتصاد هند چقدر قوی است؟
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • ایجاد بازارچه مرزی سرخس در انتظار منطقه آزادشدن
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری