Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در جلسه شورای عالی اداری با اشاره به دستور کار این جلسه در خصوص انتقال وظایف و مأموریت‌های شرکت آب و فاضلاب روستایی استان‌ها به شرکت آب و فاضلاب شهری استان‌ها، گفت: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران توسعه شبکه آب و فاضلاب در کشور است که باید این خدمت‌رسانی در روستاهای کشور نیز همانند شهرها گسترش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این جلسه طرح انتقال وظایف و ماموریت‌های شرکت آب و فاضلاب روستایی استان‌ها به شرکت‌ آب و فاضلاب شهری استان‌ها از سوی وزارت نیرو مطرح شد و وزیر نیرو توضیحاتی در این خصوص مطرح کرد.

وزیر نیرو گفت: کاهش هزینه‌های اداری و مدیریتی، کوچک‌سازی ساختار دولت، هم‌افزایی ظرفیت‌های تخصصی، فنی، اجتماعی و اقتصادی و کاهش تعداد 31 شرکت دولتی وزارت نیرو از جمله اهداف این طرح است و با اجرای این برنامه نه تنها تعرفه‌ها افزایش پیدا نخواهد کرد بلکه خدمت‌رسانی به مردم بهبود خواهد یافت و هزینه‌های کمتری بر مردم تحمیل خواهد شد.

در این نشست پس از توضیحات وزیر نیرو این موضوع مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و پس از ارائه نظرات و دیدگاه‌های اعضای جلسه، با کلیات این طرح موافقت و در خصوص چگونگی انجام مراحل بعدی تصمیم‌گیری شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: معاون اول رئیس جمهور شورای عالی اداری آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب جمهوری اسلامی ایران وزارت نیرو اجتماعی و اقتصادی آب و فاضلاب اسحاق جهانگیری شورای عالی اداری رضا اردکانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند

علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت روسیه دیدار و گفتگو کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، پاتروشف امروز چهارشنبه با دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در خصوص افزایش همکاری‌ها در حوزه امنیتی گفتگو کرد.

سرویس مطبوعاتی شورای امنیت روسیه اعلام کرد: پاتروشف و احمدیان یادداشت تفاهمی بین شوراهای امنیت روسیه و ایران امضا کردند و همچنین در خصوص ایجاد همکاری‌های عملی روسیه و ایران در حوزه امنیت گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش، علاوه بر این «طرفین در مورد وضعیت خاورمیانه تبادل نظر کردند و بر علاقه خود برای جلوگیری از تشدید بیشتر تنش ها تاکید کردند.»

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به منظور شرکت در دوازدهمین اجلاس بین‌المللی امنیتی روسیه و نشست دبیران شورا‌ی امنیت ملی کشورهای عضو گروه بریکس به روسیه سفر کرده است.

پیشنهادات ایران برای ارتقای امنیت اطلاعات

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • موافقت وزیر صمت با حذف سامانه یکپارچه خودرو