Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@06:42:54 GMT

افتتاح ۱۰ بومگردی و سفره خانه سنتی در مهریز

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۶۴۶۹

افتتاح ۱۰ بومگردی و سفره خانه سنتی در مهریز

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مجاهد کرباسی، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مهریز با اشاره به اینکه این شهرستان رتبه اول تعداد بوم گردی را نسبت به سایر شهرستان‌ها دارد، گفت: تا یکماه آینده ۱۰ بومگردی و سفره خانه سنتی در شهرستان مهریز به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه با افتتاح هرکدام از این مراکز بین دو تا شش نفر مشغول به کار می‌شوند، افزود: هفت مرکز اقامتی و پذیرایی با اعتباری نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان در مهریز بهره برداری می‌شود.

کرباسی با بیان اینکه با افتتاح این اقامتگاه‌ها شهرستان مهریز، شهرستان شاخص کشور از لحاظ اقامتی و پذیرایی خواهد شد، ادامه داد: باغشهر تاریخی مهریز با داشتن جاذبه‌های طبیعی و تاریخی منحصر به فرد و با داشتن بیشترین اماکن اقامتی و پذیرایی به عنوان مقصد گردشگری معرفی خواهد شد.

در حاضر حاضر بیش از ۵۰ مرکز اقامتی و پذیرایی در شهرستان مهریز فعالیت دارند.

انتهای پیام/ی

۱۰ بومگردی و سفره خانه سنتی در مهریز به بهره برداری می رسد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب

ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب از افتتاح و راه‌اندازی سه خانه بهداشت در شهرستان میناب در هفته سلامت خبر داد.

 محمد احمد پور امروز ۷ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه شبکه بهداشت و حوزه سلامت شهرستان میناب و به منظور تامین سلامت و افزایش مناطق تحت پوشش خدمات بهداشتی، خانه بهداشت چاه حسین و خانه بهداشت تم ملنتکی از توابع بخش توکهور هشتبندی و خانه بهداشت چاه اسماعیل از توابع بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی افزود: با راه‌اندازی خانه بهداشت‌های مذکور مردم منطقه می‌توانند از خدمات اولیه بهداشت و درمان از جمله مراقبت از خانم‌های باردار، شیرخواران، کودکان و سایر گروه‌های سنی در این خانه بهداشت‌ها بهرمند شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب ادامه داد: همچنین افراد از نظر فشار خون، بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت، سرطان‌ها و سایر بیمارها در مرحله اولیه  پایش و مراقبت ‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود