Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی در تشریح این خبر، گفت: در تحقیقات پلیسی به دست آمد که فردی به نام «ک»  اقدام به خرید چند دستگاه خودروی سواری تصادفی پژو از شهر مشهد کرده و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی خودروها را باز سازی و به فروش رسانده و اکنون خودروها در حال تردد در شهر تهران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مقام انتظامی بیان داشت: با بررسی دقیق¬ تر و انجام اقدامات پلیسی مشخص شد شغل فردی که کامران با وی در شهر مشهد ارتباط دارد، خرید خودروهای تصادفی است.

وی توضیح داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که اخیرا این فرد تعداد خودروی تصادفی به کامران فروخته است.

سرهنگ میرزکی افزود: در پایش های اطلاعاتی کارآگاهان این معاونت به دست آوردند که خودروهای فروخته شده پس از گذشت مدت زمان کوتاهی توسط متهمان بازسازی و به فروش رسیده است.  

وی توضیح داد: با توقیف خودروها و انجام اقدامات کارشناسی مشخص شد: خودروها فاقد اصالت و دارای ارکان غیر فابریک از نوع خودروهای سرقتی  سند نمره می باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: شناسایی محل سکونت و اختفای «ک»  در دستور کار کارآگاهان معاونت مبارزه با سرقت وسائط نقلیه قرار گرفت و مشخص شد که متهم اصلی پرونده  اهل و ساکن شهرستان بناب است.

سرهنگ میرزکی افزود : پس از شناسایی مخفیگاه متهم، با هماهنگی های قضائی و اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران اداره دوم پلیس آگاهی پایتخت به شهرستان بناب اعزام شدند و پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت، وی را قبل از ورود به محل سکونتش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفگیاه متهم تعدادی اسناد و مدارک مربوط به خرید و فروش خودرو کشف شد، ادامه داد: علاوه بر این مدارک تعدادی قطعات خودروی سواری  تصادفی   نیز کشف شد.  

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ  گفت: تاکنون ۴ دستگاه خودروی سرقتی سند نمره کشف و مال باختگان آنها شناسایی شدند.

وی در انتها اعلام کرد: تحقیق برای شناسایی همدستان وی و کشف سایر جرائم مشابه از متهمان ادامه دارد.

کد خبر 4718938 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگیری سارق سرقت خودرو شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه دستگیری سارق اربعین حسینی وزارت آموزش و پرورش شهر تهران محسن حاجی میرزایی پیروز حناچی سازمان هواشناسی مواد مخدر سازمان حج و زیارت بانک سرمایه پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد

 

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری باند ۳ نفره سارقین به عنف شهر کرمان که با ایجاد رعب و وحشت و حمله به خانم‌های مسن، اقدام به سرقت طلا و اموال با ارزش آنها می‌کردند خبر داد.

سردار فرشید افزود: این باند با زیرنظر گرفتن افراد سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدامات بعدی را انجام می‌دادند.

وی با بیان اینکه این سارقان با ترفندهایی، چون پرسیدن آدرس مسجد و یا انجام کار‌های خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد او را جلب می‌کردند، ادامه داد: این سارقان پس از جلب اعتماد این بانوان مسن در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات آنها می‌کردند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اعضا این باند دو نفر مرد و یک زن بوده است افزود: اعضای این باند فرا استانی بوده و تاکنون به ۱۱ مورد سرقت اعتراف کرده اند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اقدام ضربتی و دستگیری این باند سه نفره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه کرد: به سادگی به افراد غریبه اعتماد نکنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • دستگیری ۲۸ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهریار
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور