Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@18:37:43 GMT

آغاز سومین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مازندران

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۷۷۱۴

آغاز سومین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مازندران

معصومی‌گرجی گفت: سومین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مازندران از امروز در مسجد صاحب الزمان (عج) کوی ۲۲ بهمن ساری آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان«مهدی معصومی‌گرجی» در گفت و گویی اظهار کرد: سومین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مازندران از امروز  در مسجد صاحب‌الزمان کوی 22 بهمن ساری آغاز  به کار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست حوزه هنری مازندران تصریح کرد: این برنامه با هدف فرهنگ‌سازی اجراهای مردمی نمایش‌های کوتاه و تک جنسیتی و کشف و پرورش استعدادهای جوان برگزار می‌شود.

 

وی افزود: با سیاست تمرکززدایی تلاش می‌شود که این آثار در فضاهای مردمی و عمومی اجرا شود و با رایزنی‌های مختلف، به دستگاه‌های اداری و اجرایی نیز معرفی شود تا در ایام و مناسبت‌های مرتبط، هم این آثار و هم هنرمندان جوان و علاقه‌مند آنها دیده شوند.

 

دبیر اجرایی جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مازندران نیز با اعلام اینکه جدول اجرایی سومین جشنواره تئاتر مردمی بچه های مسجد مازندران منتشر شده است گفت: سه اثر برگزیده این رویداد به دبیرخانه جشنواره ملی بچه‌های مسجد معرفی می‌شوند.

 

یاسر محمودی‌برنتی افزود: سومین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مازندران در سطوح حرفه‌ای و آماتور با رقابت 12 گروه برگزار می‌شود.

 

وی از معرفی داوران سومین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد مازندران خبر داد و گفت: سیدحسین ساداتی، مصطفی اژدرپور منفرد و جواد رحمانی آلاشتی سه داور جوان این رویداد هستند.

 

محمودی‌برنتی گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این سه داور علاوه بر فعالیت در عرصه کارگردانی و بازیگری نمایش و حضور و کسب امتیاز در جشنواره‌های مختلف، آشنایی آنان با جریان تئاتر بچه‌های مسجد است که به واسطه چند دوره حضور در این عرصه و یا کسب رتبه و همچنین انجام امور اجرایی در این فضا حاصل شده است.

 

منبع: خبرگزاری فارس

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم خبرگزاری شبستان استان بوشهر عاشورا عاشورای حسینی مسجد محرم نماز جمعه اربعین حسینی مسجد طراز اسلامی تئاتر مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسوی سومین طلایی مازندران در پیکار‌های انتخابی ووشو جام جهانی

در وزن ۷۵- کیلوگرم ساندای مردان، سهیل موسوی ملی‌پوش آملی که ابتدا برابر رقیبش مراکش پیروز شده بود، امروز در نیمه نهایی حریفی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی دیدار نهایی شد.

او در فینال با ارائه یک نمایش دلچسب مقابل ووشوکاری از چین، کشور میزبان به برتری دست یافت و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

پیش از این نیز ووشوکاران مازندرانی، معین تقوی در وزن ۹۰- کیلوگرم و صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم، در مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو چین به مدال طلا دست یافتند.

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز پنجم اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • موسوی سومین طلایی مازندران در پیکار‌های انتخابی ووشو جام جهانی
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • گزارش تصویری | سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت