Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-06@05:29:45 GMT

دیوید بکهام مسی را از بارسلونا جدا ‌می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۸۰۱۱

دیوید بکام برای جذب لیونل مسی و انتقال او به باشگاه تازه تاسیسش اینتر میامی که از فصل دیگر در لیگ MLS آمریکا حضور خواهد داشت از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند. به گزارش سان، بکام نماینده خود پل مک‌دونا را به لندن فرستاده تا با خورخه، پدر لیونل مسی که نقش مشاور پسرش را بازی می‌کند، در این باره مذاکره کند.

دیوید بکام برای جذب لیونل مسی و انتقال او به باشگاه تازه تاسیسش اینتر میامی که از فصل دیگر در لیگ MLS آمریکا حضور خواهد داشت از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سان، بکام نماینده خود پل مک‌دونا را به لندن فرستاده تا با خورخه، پدر لیونل مسی که نقش مشاور پسرش را بازی می‌کند، در این باره مذاکره کند.

انتشار این خبر که لیونل مسی در پایان فصل جاری می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد بارسلونا را ترک کند در دنیای فوتبال زلزله‌ای به راه انداخته. البته بارسلونا هیچ تمایلی برای جدایی مسی از این تیم ندارد و اگر هم قرار به چنین اتفاقی باشد ممکن است ستاره آرژانتینی باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به باشگاه تازه تاسیس دیوید بکام ترجیح دهد. اما از سوی دیگر میامی به کشور زادگاه مسی به مراتب نزدیک‌تر از اروپا خواهد بود.

اینتر میامی از ماه مارس پیش رو حضور در لیگ MLS را آغاز خواهد کرد و بکام به شدت در تلاش است تا بهترین بازیکنان ممکن را برای تیمش جذب کند. بکام پیش از این به صراحت گفته بود که آرزویش این است که مسی و کریستیانو رونالدو روزی در تیم او بازی کنند. با اینحال بکام اذعان دارد که هم مسی و هم رونالدو هنوز چند سال دیگر می‌توانند در اوج به فوتبال بازی کردن ادامه بدهند بدون اینکه نیازی به ترک باشگاه‌هایشان داشته باشند.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000FEO برچسب ها: بکهام ، مسی ، فوتبال

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بکهام مسی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر میامی ۶-۲ نیویورک ردبولز؛ نمایشی ماورایی از فوق ستاره‌های MLS

در شب نمایش باورنکردنی مسی و سوارز، اینتر میامی به شکلی قاطع حریفش را در هم شکست

طرفداری | بامداد امروز و در دیداری از هفته دوازدهم رقابت‌های MLS فصل ۲۰۲۴، اینتر میامی در خانه با نتیجه پرگل ۲-۶، نیویورک ردبولز را در هم شکست. لیونل مسی با ثبت آمار خیره‌کننده‌ ۱ گل و ۵ پاس گل، ستاره میدان بود و نقش پررنگی در پیروزی بزرگ تیمش ایفا کرد؛ لوییس سوارز نیز با 3 گل و ۱ پاس گل عملکرد بسیار درخشانی داشت. 

با این برتری، اینتر میامی ۲۴ امتیازی شد و صدرنشینی خود در جدول کنفرانس شرق MLS را تثبیت کرد.

نمرات بازیکنان اینتر میامی لوییس سوارز بالاترین نمره را از سوی فوت‌موب دریافت کرد جدول کنفرانس شرق MLS صدرنشینی اینتر میامی

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • دیوید بکام: پس از ترک منچستریونایتد تا 2 سال نتوانستم بازی های این تیم را تماشا کنم / زیرنویس فارسی
  • اینتر میامی ۶-۲ نیویورک ردبولز؛ نمایشی ماورایی از فوق ستاره‌های MLS
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • دو رکورد جدید و نخستین دستاورد تاریخی لیونل مسی
  • کامنت دیوید بکام زیر پست قهرمانی جود بلینگام: آفرین رفیق / عکس
  • یک احتمال جذاب: آنخل دی ماریا به لیونل مسی ملحق می‌شود!
  • گل زیبای دیوید بکام با پیراهن لس آنجلس گلکسی (3 می، 2008) / فیلم
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد