Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمالی گفت: سند توسعه زنان و خانواده استان کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از برش ملی آن و بر مبنای آمار و اطلاعات پایه در استان و با هدف ارتقای شاخص های حوزه زنان و خانواده تدوین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «احد جمالی» ظهر امروز (24 شهریور) در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: چشم انداز این سند برنامه هایی است که قابلیت و توان اجرایی در استان داشته و نتیجه محور، دارای خروجی مشخص و دستاورد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: موضوعاتی چون مشارکت های اجتماعی، مدنی و اقتصادی زنان، اشتغال، مدیریت های محلی، نشاط اجتماعی و مسائل بهداشتی، آسیب های اجتماعی از جمله ازدواج و طلاق، خودکشی و اعتیاد در این سند دیده شده است.


وی تاکید کرد: این سند به عنوان یک فرصت و راهبرد برای پیشبرد شاخص ها و رفع مشکلات در حوزه زنان و خانواده استان به کار گرفته خواهد شد.


جمالی گفت: سند توسعه زنان و خانواده استان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان با حضور خانم ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح و بعد از تصویب نهایی برای اجرا ابلاغ می شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: عاشورا مسجد ماه محرم عزاداری محرم استان بوشهر خبرگزاری شبستان عاشورای حسینی تاسوعای حسینی خطبه های نماز جمعه محرم کارگروه فرهنگی و اجتماعی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده سند توسعه زنان خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعاد فر ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی پایگاه‌های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یک دستگاه آمبولانس آفرود در سال گذشته به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد اما با توجه به کوهستانی بودن منطقه، کافی نیست.

وی بیان داشت: روند تکمیل طرح احداث ساختمان مرکزی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، طبق گزارش‌های دریافت شده، پیشرفت خوبی دارد.

میعاد فر تصریح کرد: سهم استان‌ها در حوزه تأمین آمبولانس بر اساس شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود و تلاش می‌شود که در بین پایگاه‌های اورژانس استان‌ها توزیع مناسبی انجام شود.

کد خبر 6090112

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏