Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@13:27:34 GMT

وجود 2500 تن روغن خام در روغن نباتی جهان

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۸۲۹۰

وجود 2500 تن روغن خام در روغن نباتی جهان

استاندار زنجان گفت: امروز حقوق یک ماه کارگران روغن نباتی جهان پرداخت می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،; فتح الله حقیقی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جلساتی برای حل مشکلات روغن نباتی جهان در زنجان برگزار شده است و تا کنون اقدامات لازم برای حمایت از آن انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مالک اشکالای در خط تولید داشت،افزود: باید تجهیزات لازم نیز در این زمینه از کشور ایتالیا خریداری می شد.

این مقام مسئول گفت: عصر دیروز جلسه ای برگزار شد که قرار شد صاحب شرکت در طی این هفته مدیر تام ‌الاختیار انتخاب و برای اجرای مطلوب برنامه ها معرفی کند.

استاندار زنجان مشکلات عمده این شرکت را مربوط به نوع مدیریت عنوان کرد و گفت: امروز یک ماه از حقوق کارگران را پرداخت می شود.

حقیقی با بیان اینکه مقرر شده است تا برخی معوقات کارگران نیز تا پایان مهرماه ماه ارائه شود، تصریح کرد: تا پایان آبان ماه سه ماه دیگر از معوقات کارگران پرداخت می شود.

وی با اشاره به تشکیل کمیته رصد برای نظارت بر امور این کارخانه،بیان داشت: در حال حاضر 2 هزار و 500 تن روغن خام این کارخانه دارد که باید برای تولید به کارگیری کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه تکلیف این شرکت در صورتی که مطابق قرارداد عمل نشود، تعیین می شود، افزود: راه های قانونی در این زمینه اعمال می شود.

حقیقی با اشاره به اینکه در صورت تمرد از فعالیت، مدیریت جدیدی برای این مجموعه تعیین می شود، خاطرنشان کرد: باید حقوق کارگران نیز پرداخت شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند

دادستان زنجان پس از به خط کردن مسئولان استانی برای نجات سه پل تاریخی و ساماندهی بستر زنجانرود، استاندار زنجان را مجبور کرد تا ۱۵ خرداد به مسئولان استانی فرصت دهد که وضعیت ظاهری این پل تاریخی را ساماندهی کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، 10 فروردین امسال بود که این رسانه ، گزارش ویدئویی با موضوع وضعیت نامناسب پل قدیمی میربهاءالدین با قدمت بیش از 100 ساله منتشر کرد و روی خط خروجی رفت؛ همین موضوع سبب شد که دادستان مرکز زنجان در زمینه انتشار این خبر ضمن تقدیر از مطالبه‌گری خوب خبرگزاری تسنیم بگوید: این موضوع را پیگیری می‌کنم و با دستگاه‌هایی که در این زمینه ترک فعل کرده‌اند برخورد خواهد شد.

از سوی دیگر شهرداری زنجان با ورود دادستانی به موضوع، نیروهای پاکبان شهرداری منطقه 3 را به خط و در عرض یک روز بیش از یک تن زباله را از آنجا جمع‌آوری کرد؛ اما این پایان کار نبود و بهروز عباسی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان دوباره شخصاً 17 فروردین از پل‌های تاریخی زنجان (میربهاءالدین و سیدمحمد و سردار) بازدید کرد و در این بازدید، شهردار زنجان، مدیرکل میراث فرهنگی، مدیرکل محیط زیست و چند تن دیگر مدیران، وی را  همراهی کردند.

بهروز عباسی در این بازدید ضمن تأکید بر حفظ آثار باستانی و تاریخی، از مسئولان درخواست کرد که هرچه سریعتر به وضعیت ظاهری این پل‌های تاریخی رسیدگی کنند. عباسی دراین بازدید تأکید کرد: با ترک فعل هر دستگاهی برخورد خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد کوتاهی برخی دستگاه‌ها، سبب نارضایتی مردم شود.

در ادامه، دادستان زنجان 29 فروردین ماه، بعد از رژه نیروهای مسلح زنجان، استاندار و مسئولان استانی را به خط کرد و همگی از حاشیه زنجانرود و سه پل تاریخی زنجان (میربهاءالدین، حاج محمد و سردار) بازدید کردند.

بهروز عباسی دادستان زنجان در این بازدید به مسئولان استانی تأکید کرد که باید مشکلاتی که سالیان سال در اطراف این پل‌ها انباشته شده است را رفع کنند.

وی با بیان اینکه ترک فعل نباید در این زمینه رخ دهد و سبب نارضایتی عمومی شود، گفت: باید بتوانیم نهایت استفاده را از ظرفیت این پل‌های تاریخی داشته باشیم و مشکلات پیرامون این پل‌ها و زنجانرود را حل کنیم.

حال این روزها، به دستور استاندار زنجان،‌ لایروبی زنجانرود و ساماندهی وضعیت وخیم پل میربهاءالدین و دو پل تاریخی دیگر در حال انجام است که خود استاندار زنجان هم با استوری در اینستاگرام از روند کار اجرایی در این حوزه اشاره کرد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود
  • کشف ۴ تن روغن‌نباتی قاچاق در الیگودرز
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر
  • دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند