Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@17:30:01 GMT

استقلال ۴۰۰ میلیون محکوم شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۸۳۶۲

استقلال ۴۰۰ میلیون محکوم شد

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی این فدراسیون رای خود را در خصوص تیم‌های مختلف صادر کرد.

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پیکان تهران در هفته دوم برگزار و از سوی رضا مهاجری- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری که منجر به اخراجش شد، رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به جریمه نقدی ۵۰ میلیون ریالی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: ارسال مدارک لازم جهت صدور مجوز حرفه‌ای تیم استقلال به فدراسیون فوتبال

باشگاه نساجی مازندران به دلیل فحاشی به داوران، الفاظ رکیک، پرتاب بطری و سنگ تماشاگرانش به جریمه نقدی ۳۰۰ میلیون ریالی محکوم شد (این رای قابل تجدید نظر است)

مسابقه تیم‌های استقلال تهران و فولاد خوزستان برگزار و از سوی تماشاگران تیم استقلال تهران تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور، پرتاب بطری (سنگ) به سمت داوران و ورود به زمین بازی رخ داد. باشگاه استقلال به پرداخت جریمه نقدی ۴۰۰ میلیون ریالی محکوم شد (این رای قابل تجدید نظر است)

همچنین تیم استقلال به دلیل سوء رفتار تیمی باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند (این رای قابل تجدید نظر است)

تیم شهر خودرو مشهد به دلیل تخلف تماشاگرانش مبنی بر پرتاب بطری آب به داخل زمین در دیدار برابر شهرداری بوشهر باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

محمود فکری- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک به دلیل نشر اکاذیب از طریق مصاحبه بعد از بازی برابر گل ریحان البرز علیه داوران طبق ماده ۷۱ مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷ به توبیخ کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم صنعت نفت آبادان به دلیل فحاشی و توهین تماشاگرانش به کمک داور و پرتاب بطری به سمت کمک داور و پرتاب ترقه در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند (این رای قابل تجدید نظر است)

مسابقه تیم‌های پارس جنوبی جم و ذوب آهن برگزار و از سوی تماشاگران تیم پارس جنوبی جم تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور مسابقه رخ داد. باشگاه پارس جنوبی جم به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار خیبر خرم آباد و نفت و گاز گچساران برگزار و تخلفاتی از سوی تماشاگران تیم خیبر خرم آباد مبنی بر فحاشی به داور، پرتاب لیزر به صورت بازیکنان تیم مقابل، پرتاب بطری آب به زمین و حضور افراد متفرقه در زمین مسابقه رخ داد.   تیم خیبر خرم آباد از  حضور تماشاگران در مسابقات خانگی  برای مدت ۶ ماه معلق می‌شود و در صورت تکرار در مسابقات بعدی این رای به اجرا گذاشته می‌شود.   این تیم به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد.   این رای قابل تجدید نظر است.

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!