Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@14:23:15 GMT

ارائه خدمتی نوین از ماکسیم، برای نخستین‌بار در ایران

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۸۵۲۶

ارائه خدمتی نوین از ماکسیم، برای نخستین‌بار در ایران

سامانه هوشمند حمل‌ونقل ماکسیم پس از ارائه بسیاری از خدمات برای نخستین‌بار در ایران، هم‌اکنون سرویس «انتظار رایگان» را به مسافران و رانندگان خود عرضه می‌کند.

به گزارش ایسنا بنابراعلام ماکسیم، تأخیر پروازت با ما، سیستم رزرو سفر یکی از سرویس‌های ویژه اپلیکیشن ماکسیم است که در آن مسافر می‌تواند سفری را از قبل رزرو کند و پس از قبول درخواست سفر از سوی راننده، بدون نیاز به درخواست در لحظه انجام سفر، از رسیدن خودرو مطمئن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرویس برای نخستین‌بار در ایران از سوی ماکسیم ارائه شده است و مسافران به کمک آن می‌توانند برای روز و ساعتی مشخص سفرهای خود را رزرو کنند و رانندگان نیز می‌توانند به کمک آن سفرهایی با برنامه‌ریزی قبلی داشته باشند.

یکی از موارد پرکاربرد سیستم رزرو ماکسیم، سفرهایی است که مسافران از مبدأ فرودگاه یا ایستگاه قطار به مقصد خانه، محل کار یا هر جای دیگری درخواست می‌دهند. تیم آنالیز ماکسیم در گزارشی که پیش از این منتشر شد، با بررسی سفرهای انجام‌شده، بیشترین مبدأ سفرهای شهر تهران را از پایانه‌های مسافربری هوایی و ریلی اعلام کرده‌ است.

یکی از مشکلاتی که در این‌گونه سفرها برای مسافران و رانندگان محترم ماکسیم پیش آمده و بازخورد آن به دست تیم توسعه بازار ماکسیم رسیده، موضوع تأخیرهای هواپیما و قطار است. در این‌گونه موارد، مسافر از پیش ساعت رسیدن به مبدأ را مشخص کرده و راننده نیز این درخواست رزروشده را قبول کرده است؛ اما به دلیل تأخیر در رسیدن به پایانه‌های مسافربری، مشکلاتی برای راننده و مسافر پیش می‌آید.

سامانه هوشمند خدمات حمل‌ونقل ماکسیم برای رفع این مشکل، سرویس جدیدی را با عنوان «انتظار رایگان» به مسافران و رانندگان خود ارائه می‌کند. در این سرویس، مسافر پس از انتخاب تعرفه رزرو سفر و مشخص کردن مبدأ سفر، که شامل پایانه‌های مسافربری هوایی یا ریلی است، شماره سفر خود را مطابق شکل زیر در کادر مربوطه وارد می‌کند.

پس از تأیید، شماره سفر در بخش خدمات تکمیلی درخواست خودرو فعال می‌شود و راننده قبل از قبول درخواست، از ساعت رسیدن شما به پایانه مسافربری باخبر می‌شود. در این شرایط اگر رسیدن شما به مبدأ با تأخیر همراه باشد، این موضوع به اطلاع راننده می‌رسد. پس از آن راننده می‌تواند با آگاهی از ساعت جدید رسیدن شما به مبدأ، درخواست سفر را نگه دارد یا آن را لغو کند.

پس از آن، ماکسیم به صورت خودکار درخواست شما را با توجه به ساعت جدید رسیدن به مبدأ برای دیگر راننده‌ها می‌فرستد. این موضوع مشکل کسر امتیاز راننده‌ها را به دلیل لغو درخواست‌هایی ‌که با تأخیر همراه‌اند، برطرف کرده و از سوی دیگر مسافران را از درخواست دوباره خودرو بی‌نیاز می‌کند.

این سرویس جدید نه تنها برای کسانی که از اپلیکیشن ماکسیم استفاده می‌کنند، بلکه برای کسانی که از طریق سامانه ۱۶۱۱ سفر خود را ثبت می‌کنند نیز فعال است و تنها کافی است که مسافر هنگام درخواست خودرو، رزروی بودن سفر، شماره پرواز و ساعت رسیدن به مبدأ را به اپراتور اعلام کند. از هنگام رسیدن پرواز به مقصد، ۵ دقیقه زمان انتظار رایگان برای مسافر اختصاص داده می‌شود و پس از ۵ دقیقه، به‌ازای هر دقیقه انتظار هزینه اضافه محاسبه می‌شود.

توجه کنید که این خدمات فقط برای سفرهای رزروی‌اند و در انواع دیگر درخواست‌ها فعال نیستند.

 انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ماکسیم سرویس تاکسی آنلاین درخواست خودرو ماکسیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل

مهدی خدمتی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از بعدازظهر امروز تا آخر وقت شنبه مرکز و شمال استان اردبیل درگیر بارندگی های شدید و سیل آسا خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه جلسه های اضطراری شورای مدیریت بحران برای انجام هماهنگی لازم تشکیل شد، خاطرنشان کرد: در تمامی شهرستان ها به ویژه شهرهای شمال اردبیل مدیریت بحران با آمادگی کامل پای کار است تا بتوانیم بارندگی شدید روزهای آینده را مدیریت کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران اردبیل با بیان اینکه در سال گذشته شاهد حادثه تلخ فوت ۷ نفر از هموطنان بر اثر سیل شمال استان اردبیل بودیم، گفت: امسال با تمهیدات اندیشدیده شده امیدواریم شاهد چنین حوادث تلخ در اردبیل نباشیم.

خدمتی با بیان اینکه در حال حاضر اردبیل وارد هشدار سطح زرد هواشناسی شده است، تصریح کرد: به کوهنوردان توصیه کرده ایم تا صعودهای خود را به روزهای آینده موکول کرده و به هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

وی همچنین از کشاورزان و دامداران خواست؛ توصیه های هواشناسی را به دقت مشاهده کرده و برای جلوگیری از خسارت های احتمالی تمهیدات لازم را بیندیشند.

مدیرکل مدیریت بحران اردبیل همچنین از میهمانان خواست؛ با خودداری از اتراق در مسیل ها و کنار رودخانه ها حوادث مشابه سیل سال گذشته را رقم نزنند.

کد خبر 6098205

دیگر خبرها

  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ
  • آغاز به کار میزگردها و پنل‌های تخصصی سی امین کنفرانس ملی هسته‌‌ای ایران
  • نیسان سانی وارداتی جهان نوین آریا + مشخصات، عکس و قیمت Nissan Sunny
  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • صهیونیست ها این گونه مانع رسیدن آرد به مردم غزه می شوند (فیلم)
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی