Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان سازمان لیگ قصد دارند همچون سال گذشته با دعوت از مدیران این باشگاه جام را در سکوت خبری به پرسپولیس اهدا کنند و با این حساب خبری از اهدای جام در ورزشگاه آزادی نخواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اهدای سوپرجام فصل گذشته به باشگاه پرسپولیس در سازمان لیگ باعث شد تا انتقاد به مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به خاطر این موضوع صورت بگیرد اما در شرایط فعلی به نظر می‌رسد یک بار دیگر قرار است پرسپولیسی‌ها جام سوپرجام را در ساختمان سازمان لیگ و نه در ورزشگاه آزادی دریافت کنند!

از روزی که محمدحسن انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شد تلاش‌هایی را برای گرفتن این جام انجام داد و حتی امروز در سازمان لیگ حضور پیدا کرد تا کماکان پیگیر این مسئله باشد اما از سازمان لیگ خبر می‌رسد که آنها قصد دادن کاپ سوپرجام را به پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه آزادی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد چون پرسپولیس در زمین بازی جام را به دست نیاورده و به خاطر قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی و با استناد به قوانین به عنوان قهرمان سوپرجام معرفی شده به همین دلیل مسئولان سازمان لیگ قصد دارند همچون سال گذشته با دعوت از مدیران این باشگاه جام را در سکوت خبری به پرسپولیس اهدا کنند و با این حساب خبری از اهدای جام در ورزشگاه آزادی نخواهد بود.

انصاری‌فرد به همین دلیل امروز در جلسه‌ای حاضر شد و کماکان پیگیر این است که جام قهرمانی در سوپرجام در ورزشگاه آزادی به پرسپولیس داده شود و باید دید او در نهایت موفق به انجام این مسئله خواهد شد یا تصمیم دیگری در خصوص اهدای سوپرجام اتخاذ می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس سازمان لیگ محمد حسن انصاری فرد لیگ برتر جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

پس از آن مسابقه ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپرد. 

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند. 

ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی هم این داستان را بدتر کرده است.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بازهم اخراجی داد؛ اینبار سروش
  • فیلم| صدام حسین در ورزشگاه آزادی | خشم کاربران از اقدام تماشاگر
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس