Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 14 MB

در این برنامه که با حضور تولیت آستان قدس رضوی در تالار قدس حرم مطهر برگزار شد، از خانواده شهیدان فرخ رضا فقیهی، علی نوروزی فاروقی و غلامعلی منزلساز کرمانی از شهدای امر به معروف مشهد تقدیر به عمل آمد.همچنین با اهدای لوح تقدیر و نسخه نفیس نهج البلاغه خانواده شهید محمد کبیری از فریمان و شهید جواد صدیقی و علی اکبر مهربانی از شهدای امر به معروف و نهی از منکر نیشابور نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش از خانواده شهیدان حسین خوشکار و سید جعفر جعفری دولت ابادی از شهدای واقعه گوهرشاد که سالها پیام رعایت عفاف و حجاب را به جامعه منتقل کردند نیز تقدیر به عمل آمد

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر حرم مطهر رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان در همایش تجلیل از فعالان و حامیان عرصه سلامت استان گفت: اشتغال در عرصه سلامت، نعمتی بزرگ از سوی خداوند است چراکه فعالیت برای احیای جان مردم، مراقبت از سلامت و پیشگیری از بیماری هاست.
اعرابی افزود: همواره خودمراقبتی، رعایت بهداشت و پیشگیری از ابتلا به بیماری مقدم بر امر درمان است.
وی گفت: اجرای برنامه غربالگری پرفشاری خون در قالب پویش ملی سلامت، سبب شد بیش از ۱۰ هزار نفر در استان از بیماری خاموش و بی علامت فشارخون بالای خود مطلع شوند و این یعنی پیشگیری از ۱۰ هزار نیازمند دیالیز در آینده.
اعرابی افزود: ایجاد و توسعه شبکه‌های بهداشت یکی از افتخارات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است، بطوری که هم اکنون بیش از ۹۵ درصد جمعیت استان به خدمات سطح یک بهداشت دسترسی دارند.
وی گفت: اجرای «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و برنامه «سلامت خانواده و نظام ارجاع» نیازمند مشارکت همگانی است.
در این مراسم از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از فعالان طرح حجاب و عفاف
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی