Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@10:25:15 GMT

صدور احکام «معلم تمام وقت» از اول مهر

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۸۸۴۸

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از صدور احکام معلم تمام وقت از اول مهرماه خبر داد.

به گزارش مهر، علی الهیار ترکمن در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش‌وپرورش به تشریح و تبیین برنامه‌های سال تحصیلی جدید پرداخت و با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی، اظهار کرد: یکی از اجزای اصلی پروژه مهر تامین نیروی انسانی است که کار آن از زمستان ٩٧ آغاز شد و با تعامل با تمام مدیران کل تا امروز ادامه داشته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهیار با بیان اینکه هیچ کلاسی در شروع سال تحصیلی نباید بدون معلم باشد،گفت: از٨٧٠ هزار نفر نیروی شاغل درآموزش و پرورش؛ ۶۴ درصد معلمان، ١١درصد نیروهای حق التدریسی، ۵ درصد نیروی کیفیت بخشی و٢٠ درصد مدیریت آموزشگاهی هستند که کلیت شاکله نیروی انسانی در آموزش و پرورش است.

وی در ادامه اضافه کرد: یکی از مشکلات آموزش و پرورش توزیع نامتوازن نیروی انسانی در استان‌ها است،که بررسی‌های زیادی برای رفع این مشکل صورت گرفته است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: تامین نیرو در مدیریت آموزشگاه به صورت کامل انجام گرفته است و این تامین به صورت کسری در تامین معلم به وجود آمده است.

وی اذعان کرد: سال٩٧ در طول سال تحصیلی بازنشستگی نیروی انسانی داشتیم و هر چه سال گذشت به حجم ساعات حق التدریس اضافه شده است که این حجم بر روی برنامه ریزی مالی تاثیر گذاشته است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: در برنامه ریزی نیروی انسانی کمک کنید تا ابتدای سال بازنشستگی نیروی انسانی یا مرخصی‌ها اتفاق بیفتد تا بر مبنای آن حق التدریس استان‌ها شکل بگیرد و باید برای ادامه سال تحصیلی برنامه‌ای برای نگهداشت نیروی انسانی داشته باشیم.

الهیار با اشاره به اصل تفاهم نامه‌های نیروی انسانی استان‌ها، اظهار کرد: حدود ١٢میلیون و۶٨٠ هزار دانش آموز و ۵١٢ هزار کلاس برای شروع سال تحصیلی پیش بینی شده است.

وی در پایان گفت: از اول مهرماه صدور احکام معلم تمام وقت صورت خواهد گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: صدور احکام معلم تمام وقت سامانه سماح آرامکو عربستان اسدالله عسگراولادی رستاخیز علیرضا فغانی علیرضا علیفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش بردسکن در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: در برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان بیش از ۴۰ عنوان برنامه در طول هفته مقام معلم برگزار می‌شود.

علی اکبر چراغیان افزود: تجلیل و تکریم از معلمان، حضور مسئولان در ۱۲ اردیبهشت ماه روز بزرگداشت مقام معلم در مدارس با اهداء شاخه‌های گل و شیرینی، دیدار با امام جمعه، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای معلم، دیدار با فرماندار، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مرتضی مطهری از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در شهرستان بردسکن است.

وی با اشاره به موضوع مهم برگزاری امتحانات نهایی افزود: امسال با توجه به اهمیت امتحانات نهایی در ۵ حوزه به صورت تجمیعی برگزار می‌شود و این امتحانات از ۳۰ اردیبهشت ماه تا ۲۵ خردادماه ادامه دارد.

علی دهقان زاده فرماندار بردسکن هم در این جلسه با بیان اینکه آموزش و پرورش رکن توسعه هر جامعه‌ای است، گفت: جایگاه و منزلت فرهنگیان و معلمان در جامعه باید مورد تکریم قرار گیرد. وی گفت: معلمان همواره نقش سازنده‌ای در عرصه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی ایفا کرده اند و جای تقدیر و تشکر دارد که در انتخابات یازدهم اسفندماه بیش از ۸۰ درصد عوامل برگزاری انتخابات فرهنگیان بودند.

دیگر خبرها

  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود