Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، این گزارش نتیجه تحقیقات چندین ماهه درباره اتهام انتقام گیری سیاسی هوک و چند مدیر دیگر دولت دونالد ترامپ از چند کارمند و دیپلمات وزارت خارجه آمریکاست.

 

این مدیران متهم شده‌اند که به خاطر تصور تعلق خاطر کارمندان به سیاست های دولت باراک اوباما و نژا دیپلماتها، آنها را مورد تبعیض قرار دادند و پیگیر انتقال یا اخراج آنها بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در یافته های بازرس آمده که انتقال سحر نوروززاده، یکی از کارمندان ارشد، نقض صریح آیین نامه های وزارت خارجه آمریکا از سوی برایان هوک محسوب می‌شود و سبب این تصمیم او، تصوری است که از دیدگاه های سیاسی نوروززاده و تبار ایرانی اش داشته است.

 

در یکی از ایمیل های رد و بدل شده میان جولی هالر، مقام ارشد دولت ترامپ در وزارت خارجه آمریکا و برایان هوک، هالر به غلط، نوشته بود نوروززاده متولد ایران است. او همچنین گفته بود شنیده است که سحر نوروززاده در پی پیروزی ترامپ گریسته است.

 

هوک در نهایت نوروززاده را زودتر از موعد از اداره‌ای که در آن کار می کرد، منتقل کرد. او در ایمیلی دیگر لیستی از کارمندان وزارت خارجه را با عناوینی چون دردسرساز و خائن به تیم (ترامپ) در برابر اسمشان، تهیه کرده بود.

 

ویدئو/ گزارش بی بی سی

 

این دومین بخش از گزارش بازرس وزارت خارجه آمریکا در مورد تبعیض علیه بعضی کارمندان این وزارت‌خانه از سوی مدیران منصوب ترامپ است.

 

بازرس وزارت خارجه آمریکا در بخش اول گزارش خود که یک ماه پیش منتشر شد از آزار و اذیت کارمندان و دیپلماتهایی که نسبت به وفاداریشان به سیاست‌های دولت ترامپ شک وجود داشته، خبر داد.

 

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در زمان انتشار ایمیل ها این اتهام‌ها را رد کرد و جا به جایی کارمندان را روند عادی انتقال‌های درون سازمانی خواند. اما بخش اول گزارش بازرس و بخش دوم آن تاکید دارد این انتقال ها سیاسی بوده است.

 

 

106

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: برایان هوک سحر نوروززاده ویدئو آمریکا فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: حمله به رفح خسارتی فراتر از انتظار به همراه دارد

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا اذعان کرد که عملیات بزرگ ارتش اسرائیل در رفح خسارتی فراتر از حد انتظار به همراه خواهد داشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا، جنبش حماس را به کارشکنی در مسیر آتش بس  متهم کرد و مدعی شد: تنها مانع بین ساکن غزه و آتش بس، حماس است.

وی  تاکید کرد: ما منتظر هستیم تا حماس با آتش بس و آزادی گروگان‌ها موافقت کند.

حماس: پایان هر توافقی باید تضمین‌کننده آتش‌بس دائمی باشد

به گزارش خبرگزاری فرانسه، وزیر خارجه آمریکا درباره رفح و تجاوز زمینی احتمالی رژیم صهیونیستی به آن گفت: موضع ما ثابت است و باید قبل از تصمیم اسرائیل برای ورود به رفح، یک طرح روشن برای حفاظت از غیرنظامیان ارائه شود.

وی در عین حال اذعان  کرد که عملیات بزرگ ارتش اسرائیل در رفح خسارتی فراتر از حد انتظار(حد قابل قبول) به همراه خواهد داشت.

وزیر خارجه آمریکا همچنین از امکان تشکیل کشور مستقل فلسطینی با حفظ امنیت اسرائیل سخن گفت.

طرح بلینکن برای احیای ناتوی عربیواکنش تند حماس به ادعاهای جدید بلینکن درباره مذاکرات

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • انتقام بازیگر مشهور ترک، سوژه کاربران ایرانی شد
  • ادعای بلینکن: تنها مانع بین ساکنان غزه و آتش‌بس، حماس است
  • ادعای بلینکن: تنها مانع بین ساکن غزه و آتش‌بس، حماس است
  • بلینکن: حمله به رفح خسارتی فراتر از انتظار به همراه دارد
  • اعلام حمایت کارمندان دولت بایدن از خیزش دانشجویان حامی فلسطین
  • پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین آزادی بیان برافتاده است
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • ترکیه رسماً توقف تجارت با اسرائیل را تأیید کرد