Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@20:46:09 GMT

شوراهای روستایی مهم ترین رکن نهادهای مردمی هستند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۹۰۹۱

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، شهناز رمارم در چهل و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان مشهد گفت: با توجه به شناخت این افراد از حوزه خود می توانند اطلاعات مناسبی برای تصمیم گیری در اختیار مدیران قرار دهند.

وی اظهار داشت: اگر در زمان امضای تفاهم نامه ها، رئیس شورای روستا در جلسات حضور داشته باشد در پیگیری موضوعات به تصویب رسیده فعال تر انجام وظیفه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به جلسه بررسی مشکلات آب ۷۰ روستا بدون حضور نمایندگان آنها ادامه داد: شوراها در اجرای مصوبات بالا دستی می‌توانند هم تسهیل‌گر و هم مانع باشند، پس بهتر است اینگونه جلسات با حضور آنها برگزار شود.

وی گفت: اگر روستائیان و جوامع روستایی توانمند شوند نیاز به هزینه بسیار برای حاشیه شهرها نخواهد بود و اگر این اتفاق رخ دهد شاهد مهاجرت معکوس از حاشیه شهرها به روستاها خواهیم بود.

رمارم افزود: شورای های روستایی مهم ترین رکن نهاد های مردمی هستند که می توانند در نقش مطالبه گر امور روستا و محل خود، از مسولان پرسشگری کنند.

وی همچنین به جایگاه شهر مشهد اشاره کرد و اظهار داشت: مشهد شهر زیارتی و مذهبی است و نقش زیارتی این شهر از گردشگری آن بیشتر است و افرادی که به این شهر وارد می شوند، زائرانی هستند که در کنار زیارت به گردشگری نیز می پردازند.

وی گفت: زیبایی های مشهد کمتر از دیگر نقاط کشور نیست ولی ما غافل از آن هستیم که این شهر را درست معرفی کنیم.

در این جلسه بخشداران مناطق احمدآباد، رضویه و بخش مرکزی شهرستان مشهد مسائل و مشکلات حوزه تحت مدیریت خود را بیان کردند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: زیبایی شورای اسلامی مشکلات مشهد شورای اسلامی شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ خانم عالم یکی از معلمان اصفهان است که به مدرسه روستای زفره منتقل می‌شود و، چون تعداد دانش آموزان مدرسه روستا به حد مجاز نمی‌رسید و کلاس‌ها چند پایه می شد، دو فرزند خود را هم به روستا می‌برد و در مدرسه روستایی ثبت نام می‌کند تا تعداد دانش آموزان روستا تکمیل شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حالا خانم عالم ۳ سال است که به خاطر دانش آموزان ساکن روستای زفره شده است.
در استان اصفهان بیش از ۷ هزار معلم در روستا‌ها تدریس می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • پرسپولیس و نساجی بدون حضور بانوان
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان 
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره
  • جشنواره ملی روستایی ـ عشایری در ۸ روستا برگزار می‌شود
  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم
  • خودگردان کردن شهرداری‌ها جفا در حق آبادانی شهر است