Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ صبح روز یکشنبه 24 شهریور 98 جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان زنجان در سالن کوثر فرمانداری زنجان برگزار گردید .

این جلسه که با حضور بهزاد شفیعی معاون سیاسی وامنیتی فرمانداری، قاسم موحدیان رئیس اداره کتابخانه های شهرستان زنجان، ایرج صادقی معاون امور کتابخانه ها، بخشداران و مسولین کتابخانه های شهرستان زنجان برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میهمان ویژه جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان زنجان دکترمریم شعبانی بود که میان صحبت های خود به بدهی شهردای به انجمن کتابخانه های شهرستان زنجان بابت نیم درصد سهم کتابخانه ها اشاره نمود. وی اظهار کرد: می شود بدهی شهرداری را بصورت تهاتری و متناسب با نیاز کتابخانه ها  پرداخت نمود.

در این رابطه دکتر قاسم موحدیان  رئیس اداره کتابخانه های شهرستان زنجانضمن اشاره به افزایش حق عضویت اعضا ابراز داشت: پیشنهاد می گردد حق عضویت ها به صورت 9، 7و 5 هزار تومان در سال متناسب با شرایط اقلیمی و اجتماعی تصویب گردد. اکثر قریب به اتفاق با افزایش شهریه ها مخالفت کردند.

شفیعی در جمع بندی جلسه گفت: مورد اضافه نمودن حق عضویت کتابخانه ها در جلسه آتی با حضورآقای عسگری فرماندار  و رئیس انجمن کتابخانه های شهرستان زنجان تصمیم گیری خواهد شد . 

وی همچنین از حضار خواست تا از پتانسیل کانون های مساجد سود بیشتری ببرند.

معاون سیاسی وامنیتی فرمانداری افزود باید فرصت کتابخوانی را برای جوانان ایجاد کنیم. اجرای برنامه های فرهنگی و هنری را جدی بگیریم.

لازم به توضیح است که این دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان زنجان در سال جاری بود که منعقد می شد. شرکت کنندگان خواستار برگزاری جلسات بیشتری در این رابطه شدند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانداری رئیس اداره کتابخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد، محمد محسن رفیعی اعلام کرد: در مرحله نخست ۵۰۰ جلد کتاب از سوی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) به کتابخانه سیار شهرستان بهاباد اهدا شد.

وی همچنین از برگزاری نشستی با حجت الاسلام علیزاده نماینده بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در راستای رسالت فرهنگی این بنیاد و ترویج فرهنگ رضوی و سیره امام رضا (ع) و ائمه معصومین (س) خبر داد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یزد همچنین عنوان کرد: مقرر شد اهدای کتاب به دیگر کتابخانه های مناطق محروم و روستایی استان یزد در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 6097264

دیگر خبرها

  • ۲۸ پروژه نیمه‌کاره حوزه کتابخانه‌های عمومی در مازندران
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری