Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، منابع دیپلماتیک ژاپن روز یکشنبه (امروز) اعلام کردند که ژاپن در نظر دارد تا در ملاقات «آبه شینزو» نخست‌وزیر ژاپن و «حسن روحانی» رئیس‌‌جمهور کشورمان در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد دراواخر ماه جاری، کمک‌های پزشکی را به ایران پیشنهاد کند.

براساس گزارش «ژاپن تایمز»، این منابع گفتند، انتظار می‌رود آبه در جریان دیدار با حسن روحانی در نیویورک پیشنهاد آموزش‌های پزشکی حرفه‌ای را به ایران بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع اعلام کردند، توکیو بر این باور است که کمک‌های پزشکی به ایران موجب نقض تحریم‌های آمریکا علیه کشورهای خاورمیانه نخواهد بود، چراکه کمک‌های انسان‌دوستانه از فهرست تحریم‌ها معاف هستند.

طبق این گزارش، پس از اینکه آبه و روحانی در مذاکرات سال گذشته خود در حاشیه نشست سازمان ملل در نیویورک، درباره کمک ژاپن در زمینه‌های پزشکی و پیشگیری از حوادث موافقت کردند، مقامات ایرانی کمک‌‌های پزشکی را خواستار شدند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ژاپن مجمع عمومی سازمان ملل ایران حسن روحانی نیویورک خاورمیانه ایران حسن روحانی ژاپن شینزو آبه کمک پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه و همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم عزاداری این امام همام و شانزدهمین یادواره شهدای طلبه و روحانی ورامین در مصلای صاحب الزمان (عج) این شهرستان برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام قاضی عسکر، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همراه بود.

کد خبر 6096494

دیگر خبرها

  • سفر نیچروان بارزانی به تهران
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • سردار، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد
  • نشان ویژه امپراطور ژاپن به یک زن کابینه روحانی رسید
  • خارج کردن ابزار ۱۳ سانتی دندان پزشکی از معده دختر ۲۰ ساله در ساوه