Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن های اسلامی بازار و اصناف تهران از تقبل هزینه ساخت و تعمیر بیش از ۴۰۰واحد مسکونی توسط خیرین بازاری تهران در روستاهای شهرستان حمیدیه خبر داد. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

احمد کریمی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، با اشاره به این که انجمن بازار و اصناف از اوایل حادثه سیل همواره کمکهای خود را به صورت ارسال مواد مورد نیاز برای مردم ارسال کرده است اظهار داشت: درحال حاضر کمک ها روی ساخت و ساز متمرکز شده و درحال حاضر 40واحد در روستای همدان سلجه درحال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در روستاهای اطراف شهرستان حمیدیه نیز اصناف مختلف در حد توان خود هزینه تعمیر و ساخت واحدهای مسکونی را برعهده گرفته اند.

رئیس انجمن های اسلامی بازار و اصناف تهران با بیان این که اصناف تهران هرینه ساخت 400الی 500 واحد را در شهرستان حمیدیه تقبل کرده است گفت: امیدوار هستیم که بازار تهران بتواند با کمک مسئولین استانی هرچه سریعتر این واحدها را در تکمیل و تحویل مردم دهد.

بیش از 14 هزار از واحدهای مسکونی سیل‌زده لرستان تعمیر شدمردم استان اردبیل بالای 3 میلیارد تومان به هموطنان سیل‌زده کمک کردند1000 واحد مسکونی شهرستان شازند در سیل فروردین‌ماه امسال تخریب شد

کریمی درباره روند ساخت منازل مسکونی در روستاهای حمیدیه تصریح کرد: پیشرفت پروژه ها در حمیدیه نسبتا خوب بوده اممسئولین باید طبق تعهد خود منازل را به طور کامل تکمیل کنند تا زندگی مردم منطقه دوباره رونق بگیرد.

وی با اشاره به این که مرحله اول ساخت و ساز ها تاخیر داشته است تاکید کرد: امیدواریم با خنک تر شدن هوا شاهد افزایش سرعت در تکمیل پروژها باشیم و تا 3ماه آینده بتوان 40واحد را در روستای "همدان سلجه" تکمیل و تحویل دهیم.

انتهای پیام/

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه خسارت سیل به روستاهای سیستان و بلوچستان اعلام شد

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، او در ادامه افزود: در حال حاضر راه روستایی ۷۰ روستا در استان سیستان و بلوچستان مسدود است .

کد خبر 847244 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها سيل خبر مهم استان سیستان و بلوچستان روستا

دیگر خبرها

  • هزینه خسارت سیل به روستاهای سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی «منطقه ۱۷ تهران»
  • امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد