Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیستمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا از روز (جمعه) ۲۲ شهریور ماه ۱۳۹۸ با حضور ۱۶ تیم به میزبانی ایران برگزار می شود که در پایان، ۸ تیم برتر این مسابقات می‌توانند جواز حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک دی ماه به میزبانی چین را دریافت کنند.

*برای رده‌های ۱ – ۸

طبق برنامه مسابقات دو تیم برتر (اول و دوم) هر گروه به جمع ۸ تیم پایانی راه پیدا می‌کنند تا قهرمان مسابقات مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه طبق جدول مسابقات، تیم‌های اول و دوم گروه A با تیم‌های اول و دوم گروه C در گروه E دور دوم و تیم‌های اول و دوم گروه‌ B به همراه تیم‌های اول و دوم گروه‌ D در گروه F دور دوم هم گروه می‌شوند.

*برای رده‌های ۹ – ۱۶

طبق برنامه مسابقات دو تیم آخر (سوم و چهارم) هر گروه به جدول بازنده‌ها می‌روند تا در رده‌های نهم تا شانزدهم قرار بگیرند. در ادامه طبق جدول مسابقات، تیم‌های سوم و چهارم گروه‌ A با تیم‌های سوم و چهارم گروه C در گروه G دور دوم و تیم‌های سوم و چهارم گروه‌ B با تیم‌های سوم و چهارم گروه D در گروه H دور دوم هم گروه می‌شوند.

برنامه کامل بازی‌های دور گروهی این مسابقات به شرح زیر است: (بازی‌ها در سالن‌های ۱۲ هزار نفری آزادی و ۳ هزار نفری فدراسیون والیبال برگزار می‌شود)

روز اول (جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸)

گروهتیمنتیجهنتیجهتیمساعت بازیBهنگ‌کنگ۰۳ژاپن۱۰:۳۰Dاندونزی۳۱کویت۱۰:۳۰Aاسترالیا۳۲قطر۱۳:۳۰Cچین۳۱عمان۱۳:۳۰Bتایلند۱۳چین‌تایپه۱۶:۰۰Cقزاقستان۲۳هند۱۶:۰۰Aایران۳۰سریلانکا۱۸:۳۰Dکره‌جنوبی۳۰پاکستان۱۸:۳۰

روز دوم (شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸)

گروهتیمنتیجهنتیجهتیمساعت بازیBچین‌تایپه۳۰هنگ‌کنگ۱۰:۳۰Cعمان۰۳قزاقستان۱۰:۳۰Bژاپن۳۰تایلند۱۳:۳۰Cهند۰۳چین۱۳:۳۰Dکویت۰۳کره‌جنوبی۱۶:۰۰Dپاکستان۳۲اندونزی۱۶:۰۰Aایران۳۰قطر۱۸:۳۰Aسریلانکا۰۳استرالیا۱۸:۳۰

*روز سوم (یک‌شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸)

گروهتیمنتیجهنتیجهتیمساعت بازیDکره‌جنوبی۳۰اندونزی۱۰:۳۰Dکویت۱۳پاکستان۱۰:۳۰Aقطر۳۰سریلانگا۱۳:۳۰Cهند۳۱عمان۱۳:۳۰Bهنگ‌کنگ۱۳تایلند۱۶:۰۰Bچین‌تایپه۱۳ژاپن۱۶:۰۰Aایران۱۳استرالیا۱۸:۳۰Cچین۳۰قزاقستان۱۸:۳۰جدول گروه‌های چهارگانه این مسابقات به شرح زیر است:

(تیم‌ها به ترتیب برد، باخت، امتیازات و ست‌های باخته رده‌بندی شده‌اند)

جدول والیبال قهرمانی آسیا (۲۰۱۹) – گروه Aتیمامتیازمسابقاتجزئیات نتایجستپوئنبازیبردباخت۳
۰۳
۱۳
۲۲
۳۱
۳۰
۳بردهباختهمعدلبردهباختهمعدل۱استرالیا۸۳۳۰۱۱۱۹۳۳.۰۰۰۲۸۵۲۵۲۱.۱۳۱۲ایران۶۳۲۱۲۱۷۳۲.۳۳۳۲۴۰۲۰۳۱.۱۸۲۳قطر۴۳۱۲۱۱۱۵۶۰.۸۳۳۲۳۰۲۳۱۰.۹۹۶۴سریلانکا۰۳۰۳۳۰۹۰.۰۰۰۱۶۳۲۳۲۰.۷۰۳رتبه‌بندی تیم‌ها، بر اساس اولویت، ابتدا تعداد بردها و سپس امتیازات تیم‌هاست. هر پیروزی ۳-۰ و ۳-۱ ، سه امتیاز برای برنده خواهد داشت. در پیروزی ۳-۲ ، دو امتیاز برای برنده و یک امتیاز به بازنده تعلق می‌گیرد.

گروه B

جدول گروه Bتیمبازیهابرد۱ژاپن۱۱۲تایلند۱۱۳چین تایپه۲۱۴هنگ کنگ۲۰

گروه c

ردهتیمبازیبردباختامتیاز۱چین۲۲۰۶۲قزاقستان۲۱۱۴۳هند۲۱۱۲۴عمان۲۰۲۰

گروه D

جدول گروه Dتیمبازیهابرد۱کره جنوبی۳۳۲پاکستان۲۲۳اندونزی۲۰۴کویت۱۰

تکمیل می شود…

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار والیبال بازی بعدی والیبال ایران برنامه والیبال قهرمانی آسیا ساعت بازی والیبال امروز ساعت بازی والیبال ایران نتایج والیبال ایران والیبال قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا

تیم ملی پاراتکواندوی بانوان کشورمان در حالی آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در ویتنام آماده می‌کند که براساس فهرست نهایی این تیم مرضیه عبداللهی ورزشکار وزن بعلاوه ۶۵ کیلوگرم قم قرار است در این رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ برود.

مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی زنان آسیا ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • گروپ سیتی فقط در ایران تیم ندارد!
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا