Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال سایپا در یک دیدار پرگل موفق به شکست نساجی شد تا با هفت امتیاز به رده سوم جدول لیگ برتر صعود کند. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم, در روز سوم از هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور, تیم‌های سایپا و نساجی مازندران از ساعت 19:45 امشب (یکشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه پرگل 4 بر 3 به سود نارنجی‌پوشان تهرانی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی سعید محمد‌فرد (30)، امیرحسین حسین‌زاده (45), آرمان رمضانی (60) و کمال‌الدین نیک‌خویی (75) برای سایپا و رحمان جعفری (70 و 80) و علی شجاعی (85) برای نساجی گلزنی کردند.

قضاوت دیدار سایپا - نساجی مازندران برعهده موعود بنیادی‌فر بود که در این دیدار به معین عباسیان و آرمان رمضانی از سایپا کارت زرد نشان داد.

حاشیه دیدار سایپا - نساجی| حضور فرهاد مجیدی در ورزشگاه و گرامیداشت یاد و خاطره بازیکن سابق سایپا + تصاویر

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال نساجی مازندران سایپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران سایپا تیم فوتبال نساجی مازندران سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد

تیم والیبال زنیت کازان با پیروزی مقابل دینامو مسکو به عنوان قهرمانی لیگ برتر روسیه رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم زنیت کازان با پیروزی 3 بر یک مقابل دینامو مسکو در بازی سوم سری فینال لیگ برتر والیبال روسیه برای دوازدهمین بار قهرمان شد و رکورد جدیدی را به نان خود ثبت کرد.

پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!

شاگردان الکسی وربوف در بازی سوم فینال با نتایج 25 بر 20، 25 بر 22، 17 بر 25 و 25 بر 20 دینامو مسکو را شکست دادند و از عنوان قهرمانی خود دفاع کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام ساکت قبل از پرسپولیس: شمال فقط نساجی
  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • آژیر خطر به صدا در آمد: خوزستان روی گسل سقوط!
  • دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نساجی
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد