Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- استقلال در ادامه نتایج ضعیفش در لیگ نوزدهم، این بار با تساوی یک بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان متوقف شد. به گزارش آریا، آبی‌پوشان شروع خوبی در نیمه اول داشتند و توسط مهدی قائدی به گل رسیدند ولی نفت مسجدسلیمان موفق شد که این گل را در نیمه دوم جبران کند و بازی با تساوی یک-یک به پایان رسید. با این نتیجه استقلال بدون پیروزی پا به دربی خواهد گذاشت این در شرایطی است که استقلال فرشید اسماعیلی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و ممکن است شیخ دیاباته نیز قادر به همراهی این تیم نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفت مسجد سلیمان برای سومین هفته پیاپی به تساوی دست یافت تا اولین امتیاز خود برابر استقلال را در تاریخ لیگ برتر کسب کند. ترکیب نفت مسجدسلیمان: حبیب فرعباسی، محمد طیبی، مجید عیدی، حامد نورمحمدی، پیام ملکیان، عباس عسگری، حسین ابراهیمی، عماد میرجوان، میثم نقی زاده، علیرضا علیزاده و سجاد جعفری ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، هروویه میلیچ، محمد دانشگر، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند و شیخ دیاباته (دقیقه 35-مرتضی تبریزی) دقایق حساس: دقیقه 4: مهدی قائدی با فرار خوب در موقعیت مناسبی قرار گرفت که ضربه محکم این بازیکن به دیرک دروزاه اصابت کرد. دقیقه 16 (گل اول استقلال) حبیب فرعباسی در مهار شوت دیاباته در حالیکه به مدافع نفت مسجد سلیمان برخورد کرده بود و ضرب آن گرفته شده بود ناکام ماند تا توپ به در مقابل دروازه به مهدی قائدی رسید و این بازیکن دروازه حریف را باز کرد. دقیقه 32: سانتر ارسالی بازیکنان نفت مسحدسلیمان در آستانه دروازه به طیبی رسید که ضربه سر این بازیکن دروازه استقلال را تهدید کرد که این موقعیت با واکنش حسینی از دست رفت. دقیقه 48: سانتر آرش رضاوند از سمت چپ با ضربه مرتضی تبریزی همراه شد که ضربه او به کنار دروازه رفت. دقیقه 58: مرتضی تبریزی پس از عبور از مدافع حریف دروازه نفت مسجد سلیمان را باز کرد که این صحنه توسط داور خطا تشخیص داده شد دقیقه 70: (گل اول نفت مسجدسلیمان) ضربه کاشته ارسالی محمد ابراهیمی را حامد نورمحمدی در میان مدافعان و دروازه بان استقلال با ضربه سر تبدیل به گل کرد. دقیقه 76: ارسال وریا غفوری با ضربه سر خوب محمد دانشگر همراه شد اما عکس العمل مناسب فرعباسی این موقعیت را از استقلال گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود به فینال آسیا با دردسری به نام ازبکستان | خودمان کارمان را سخت کردیم!

به گزارش همشهری آنلاین، دومین نبرد نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ بین تیم‌های ملی ایران و ازبکستان پیگیری شد و برنده این جدال حریف تیم ملی تایلند در فینال رقابت‌ها می‌شود. هدایت تیم ملی ازبکستان بر عهده وناسیو لوپز سرمربی مشهور فوتسال دنیا است و این دوئل از وجه تاکتیکی بسیار جذاب و دیدنی بود.

????سالن مسابقه: آرنا بانکوک (بانگکوک)

ترکیب ابتدایی تیم ملی فوتسال ایران در مقابل ازبکستان
مسعود محمدی | محمد حسین درخشانی | سالار آقاپور | مهدی کریمی | بهروز عظیمی

ترکیب ابتدایی تیم ملی فوتسال ازبکستان در مقابل ایران

ابوس المورودو | روپیف اختیور | خمرویف ایلخمجون | نیشونوف خسن الدین | تولکینوف البک

گل اول تیم ملی فوتسال ایران در دقیقه ۴ (ایران ۱ - ۰ ازبکستان) ازبک‌ها از ترس، گل به خودی زدند؛ در حالی که سالار آقاپور با یک توپ‌ربایی در شرایط دو به تک با دروازه‌بان ازبکستان قرار گرفت و قصد پاس دادن به سعید احمدعباسی را داشت، بین راه بازیکن ازبکستان به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود ایران شود. گل اول ازبکستان از ضربه ایستگاهی در دقیقه ۷ (ایران ۱ - ۱ ازبکستان) جورائف بازیکن تیم ملی ازبکستان از روی ضربه ایستگاهی و در فاصله شانزده متری دروازه باقر محمدی را باز کرد و بازی به تساوی کشید. گل دوم تیم ملی فوتسال ازبکستان در دقیقه ۱۸ (ایران ۱ - ۲ ازبکستان) درس تاکتیک ازبک‌ها به ایران بازیکنان تیم ملی فوتسال ازبکستان با یک حرکت تمرین شده و هجومی که به پای تیرک دوم دروازه تیم ملی ایران ختم شد، توسط زیانوف به گل دوم رسیدند. گل دوم به سود ایران و بازهم گل به خودی در دقیقه ۲۳ (ایران ۲ - ۲ ازبکستان) تیم ملی فوتسال ایران با ضربه مسلم اولاد قباد از روی اوت و با برخورد به سر زیانوف به گل دوم دست یافت. زیانوف که زننده گل دوم ازبک‌ها برابر ایران بود، حالا برای ایران نیز موفق به گلزنی شد. گل سوم برای تیم ملی فوتسال ایران (ایران ۳ - ۲ ازبکستان) زوج مخوف سالار و بهروز؛ پاس فوق العاده سالار آقاپور به پای تیر و ضربه ساده و تمام کننده بهروز عظیمی، گل سوم ایران در دیدار با ازبکستان را به ارمغان آورد، تا شاگردان شمسایی بازی را سه بر دو پیش بیافتند. گل سوم ازبکستان در دقیقه ۳۶ (ایران ۳ - ۳ ازبکستان) حرکت انفجاری بازیکن ازبکستان و با کنار زدن مهدی کریمی در دوئلی تن به تن و با پاس دقیق به زیانوف، گل سوم ازبکستان را به همراه داشت. کد خبر 847302 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • صعود به فینال آسیا با دردسری به نام ازبکستان | خودمان کارمان را سخت کردیم!
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله