Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:06:52 GMT

بنا: عبدولی باید طلا می‌گرفت

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۰۹۷۲

بنا: عبدولی باید طلا می‌گرفت

«محمد بنا» یکشنبه شب بعد از کسب مدال برنز توسط «سعید عبدولی» افزود: روز گذشته و در چهار وزن نخست و به خصوص در وزن‌های 55 کیلوگرم (پویا ناصرپور) و 72 کیلوگرم (امین کاویان‌نژاد) شروع خوبی نداشتیم اما میثم دلخانی باید امشب در دیدار رده بندی وزن 63 کیلوگرم برابر حریف ارمنستانی پیروز می‌شد و مدال برنز می‌گرفت و به نظر من بد کشتی گرفت و رفع نواقص فنی او زمان‌بر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: عبدولی نیز براساس تجربه‌ای که داشت باید امشب در فینال وزن 82 کیلوگرم کشتی می‌گرفت ولی مدال طلا قسمتش نبود و برنز گرفت و مهم این است که در مسابقه‌های جهانی مدال گرفت.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص سه وزن المپیکی 67، 87 و 97 کیلوگرم نیز گفت: نمایندگان کشورمان امروز (یکشنبه) با قرعه‌های سختی مواجه شدند با این حال 2 نفر از آنها یعنی حامد تاب (67 کیلوگرم) و محمدهادی ساروی (97 کیلوگرم) باید فردا در شانس مجدد و برای کسب مدال برنز به مصاف حریفان بروند. رامین طاهری هم متاسفانه در وزن 87 کیلوگرم در دیدار با نماینده آلمان (دنیس کولا) اشتباه داشت و این شانس را به حریف آلمانی داد تا داوران بتوانند حریفش را برنده کنند اما امیدوارم فردا (دوشنبه) در سه وزن بعدی نمایندگان کشورمان بهتر باشند.

وی تصریح کرد: در مجموع تیم ملی کشتی فرنگی جوان شده و از نظر فنی کار دارد و باید از همین جوانان و دیگر سرمایه‌های کشتی کشورمان استفاده کنیم و با شرایط خوبی به المپیک 2020 برسیم. البته هدف اصلی و برنامه‌ریزی اصلی ما برای بازی‌های المپیک 2024 است.

بنا در خصوص قرعه سخت نمایندگان کشورمان گفت: به هر حال قرعه شانس است. برای مثال وقتی حامد تاب فرنگی‌کار وزن 67 کیلوگرم در همان دور نخست به «اسماعیل بوررو» دارنده مدال طلای جهان و المپیک از کوبا باخت نارحت شدم و او این توانایی را داشت که با قرعه بهتری کشتی‌های بیشتری را می‌گرفت. با این حال بوررو بهترین‌های جهان را از جمله کشتی‌گیر کره‌جنوبی و «فرانک استابلر» آلمانی را شکست داد و مبارزه با چنین کشتی‌گیری فرصت خوبی برای نماینده کشورمان بود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی قهرمانی جهان فدراسیون کشتی سعيد عبدولي حامد تاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک

علیرضا سرلک ملی‌پوش کشتی آزاد کشورمان برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک ۲۰۲۴ پاریس به مصاف حریفان می‌رود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روند کسب سهمیه کشتی در المپیک 2024 پاریس به ایستگاه پایانی رسیده و ترکیه آخرین شانس کشورها برای بدست آوردن مجوز حضور در این آوردگاه بزرگ هستند.

راه کسب 16 سهمیه المپیک در 6 وزن کشتی آزاد، 6 وزن کشتی فرنگی و 6 وزن کشتی زنان، از رقابت هایی جهانی 2023 بلگراد آغاز شد و 5 نفر اول این مسابقات شامل نفرات اول تا سوم مشترک به همراه برنده نفرات پنجم مشترک سهمیه المپیک را بدست آوردند. در ادامه مسابقات قاره ای در آمریکا، آفریقا بهمراه اقیانوسیه، اروپا و آسیا برگزار و 2 نفر راه یافته به دیدار فینال جمعا 8 نفر کسب سهمیه کردند تا مجموع نفرات حاضر در هر وزن به عدد 13 برسد.

نمایندگان کشورمان در کشتی فرنگی هر 6 سهمیه المپیک را بدست آورده اند و در کشتی آزاد نیز 5 سهمیه کسب شده و تنها در وزن 57 کیلوگرم می باید سهمیه المپیک کسب شود.

بر این اساس علیرضا سرلک نماینده کشورمان به رقابت های گزینشی المپیک در ترکیه اعزام خواهد شد تا روزهای 22 و 23 اردیبهشت ماه به مصاف حریفان خود برود. در این مسابقات 2 نفر راه یافته به دیدار فینال به همراه برنده نفرات سوم مشترک (جمعا 3 نفر) سهمیه المپیک را کسب خواهند کرد.

طبق اعلام سایت اتحادیه جهانی، تاکنون 28 کشتی گیر برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده اند که نمایندگان کشورهای بلغارستان، آمریکا، چین، گرجستان، آلمان، هند، قزاقستان، کره جنوبی، کره شمالی، مغولستان، هند، اوکراین و آمریکا از جمله آن ها هستند.

غیر از یزدانی چه کشتی‌گیرانی به تورنمنت مجارستان می‌روند؟

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد