Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@09:54:41 GMT

مهاجری: امروز روز خوب دروازه‌بان‌های ما نبود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۱۰۶۶

مهاجری: امروز روز خوب دروازه‌بان‌های ما نبود

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: فوتبال یک روز خوب دارد و یک روز بد، امروز روز خوب دروازه‌بان‌های ما نبود. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از شکست 4 بر 3 مقابل سایپا اظهار داشت: ما پس از اینکه یک مقدار هزینه‌ها در باشگاه انجام شده، توانستیم یکسری بازیکن به تیم اضافه کنیم و بعد از اضافه شدن بازیکنان قطعا توان‌ تیم‌مان بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اینکه نظری درمورد صحنه پنالتی با او صحبت کرده است، گفت: نه من با نظری اصلا صحبتی نکرده‌ام.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در خصوص شرایط دو دروازه‌بان تیمش در بازی با سایپا تصریح کرد: ببینید فوتبال یک روز خوب دارد و یک روز بد، امروز روز خوب دروازه‌بان‌های ما نبود. گلرهای بزرگ هم گل بد خورده‌اند. ما باید نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم. 

مهاجری در  پاسخ به این سوال که تعویض رضایی روحیه او را پایین نمی‌آورد؟ خاطرنشان کرد: نه ما نباید می‌گذاشتیم بیشتر از این دروازه‌بان‌مان آسیب ببیند. امروز روز خوب او نبود و نباید می‌گذاشتیم رضایی بیشتر آسیب ببیند. 

وی در خصوص انتخاب مدیر تیم گفت:  آقای اسدی به عنوان مدیرعامل انتخاب شدند و مدیر تیم هم انشالله در یکی دو روز آینده مشخص می‌شود. این مسائل مشکل ما نیست و روز به روز خداراشکر مشکلات کمتر می‌شود و ما هم مسائل فنی را پیش می‌بریم.

بادامکی: به دلیل اشتباهات بچه‌گانه و وحشتناک مقابل سایپا شکست خوردیم/ حق ما امروز باخت نبود

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال نساجی مازندران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۱۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، طی روزهای گذشته به شکلی عجیب شایعه شده بود ممکن است در پایان فصل، علی دایی سرمربی پرسپولیس شود و جای اوسمار ویرا را بگیرد.

البته که دایی قبلا هم گفته بود بابت دوری‌اش از فوتبال ناراحت نیست، از رسیدگی به خانواده‌اش لذت می‌برد و تصمیمی هم برای بازگشت به این حوزه ندارد. او بعد از شایعه اخیر هم آن را قویا تکذیب کرد و گفت سرمربی پرسپولیس نخواهد شد، همانطور که در نیم‌فصل، پیشنهاد جانشینی با یحیی گل‌محمدی را رد کرد. پرسش کلیدی اما اینجاست که اگر اوسمار در پرسپولیس چه نتایجی بگیرد، علیه او شایعه نخواهند ساخت؟ شاید فردا همه‌چیز کن‌فیکون شود اما امروز مربی برزیلی از ۱۰بازی ۸برد و یک مساوی آورده؛ خب چرا باید در این بازه زمانی شایعه عزل او سر زبان‌ها باشد؟ با کدام منطق؟

کد خبر 846876 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران علی دایی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)