Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@16:07:30 GMT

پیگیری الحاق کاشان و آران و بیدگل به قم

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۱۵۹۴

پیگیری الحاق کاشان و آران و بیدگل به قم

امیرآبادی به موضوع افزایش شهرستان های قم اشاره کرد و گفت: نمایندگان اصفهان خواستار الحاق کاشان و آران و بیدگل به قم هستند و ما نیز استقبال می کنیم که امیدواریم پیگیری شده و دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «احمد امیرآبادی» امروز (یکشنبه 24 شهریور) در جلسه شورای اداری استان قم، با اشاره به برگزاری جلسات دهه اول محرم گفت: جلسات خوب و با نظم خاصی در استان برگزار شد که از مسئولان و عزاداران قدردانی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: توجه به مسائل اقتصادی موضوع مهمی است که حمایت از واحدهای تولیدی در دستور کار است و امیدواریم که شاهد تعطیلی هیچ واحد تولیدی در استان نباشیم.

 

وی با تاکید بر ارتباط مدیران با مردم گفت: در راستای ارتباط دستگاه های اداری با مردم باید مورد توجه باشد و باید مورد توجه باشد، استاندار این موضوع را به خوبی شروع کرده است که باید در دیگر دستگاه ها نیز شاهد این امر باشیم.

 

امیرآبادی به موضوع تبدیل نیروهای شرکتی به قراردادی در شهرداری قم اشاره کرد و گفت: باید از شهرداری و شورای اسلامی شهر قم به منظور این موضوع قدردانی کنیم که امنیت شغلی برای جوانان ایجاد کردند و امیدواریم که دیگر دستگاه ها نیز اقدام به چنین کاری کنند.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین به موضوع افزایش شهرستان های قم اشاره کرد و گفت: نمایندگان اصفهان خواستار الحاق کاشان و آران و بیدگل به قم هستند و ما نیز استقبال می کنیم که امیدواریم پیگیری شده و دنبال شود.

 

وی گفت: همچنین ارتقا دهستان قمرود به بخش نیز در دستور است که ما صحبت کرده ایم و امیدواریم که پیگیری شود و ظرفیت ها می گوید که امکان وجود دارد.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه محرم خبرگزاری شبستان استان بوشهر عاشورا عزاداری محرم عاشورای حسینی محرم شیراز مسجد طراز اسلامی الحاقی احمد امیرآبادی فراهانی الحاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۱۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: امیدواریم توافقات سفر پاکستان با پیگیری مقامات دوطرف سریع‌تر اجرایی شود

رئیس جمهور توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان به‌ویژه کشور دوست و برادر پاکستان را جزو اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: امیدواریم توافقات حاصل شده در این سفر با پیگیری مقامات دو طرف هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر خود به پاکستان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب، به شهر کراچی مرکز ایالت سند و بزرگترین شهر و پایتخت اقتصادی پاکستان سفر کرد.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار با حضور در فرودگاه کراچی ضمن استقبال از رییس جمهور ایران با سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیسی در این دیدار با بیان اینکه توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان به ویژه کشور دوست و برادر پاکستان جزو اولویت‌های سیاست جمهوری اسلامی ایران است، به گفت‌وگوهای خود با مقامات پاکستان در حوزه مختلفی اقتصادی، تجاری و انرژی اشاره کرد و افزود: امیدواریم توافقات حاصل شده در این سفر با پیگیری مقامات دو طرف هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب کراچی به عنوان یکی از مقاصد سفر رئیس جمهور به پاکستان، روابط دو کشور را فراتر از روابط دیپلماتیک متعارف و متکی بر علائق قلبی و اشتراکات فرهنگی و تاریخی عمیق توصیف و تصریح کردند همه تلاش خود را برای تسهیل و تسریع در گسترش مبادلات تجاری و همکاری‌های اقتصادی با ایران به کار خواهند گرفت.

ایشان همچنین پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه رژیم صهیونیستی را باعث خوشحالی و ارتقای عزت و عظمت جهان اسلام دانستند و تاکید کردند که این اقدام مایه افتخار همه مسلمانان جهان شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: « ایران » نام اتوبان پاکستان می‌شود اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی

دیگر خبرها

  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • امیدواریم توافق‌های سفر به پاکستان با پیگیری مقام‌های دو طرف اجرایی شود
  • رئیسی: امیدواریم توافقات سفر پاکستان با پیگیری مقامات دوطرف سریع‌تر اجرایی شود