Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محسن احمدی‌تبار شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس، افزود: تلاش ما اجرای برنامه‌های منسجم در شهرستان به مناسبت هفته دفاع است.
وی اظهار داشت: پیش از پیروزی انقلاب، گروه‌های ضد انقلاب از غرب تهاجمات خود را آغاز کرده بودند و در بهار ۵۷،  عراق، زمینه‌سازی‌های لازم را برای حمله به ایران با خرید تجهیزات از کشورهای غربی آغاز کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه ناحیه ابهر تاکید کرد: استراتژی صدام برای شروع جنگ، جنگ پرقدرت و کوتاه‌مدت بود که با مدیریت امام خمینی(ره) فتنه دشمن نقش بر آب شد.
وی یادآور شد: اگر ما از واقعه عاشورا تنها طبل به دست بگیریم، ضرر کردیم بلکه باید از واقعه عاشورا بهره‌برداری‌های امروزی داشته باشیم و روحیه شهادت‌طلبی را به نسل امروز طوری معرفی کنیم که افتخار کنند که نیاکانشان انقلاب کردند.
سرپرست فرمانداری ابهر نیز در این جلسه با تبریک هفته دفاع مقدس، افزود: جنگ تحمیلی پیش از تثبیت نظام جمهوری اسلامی آغاز شد و در گوشه و کنار کشور حوادثی رخ می‌داد که نیروهای داخلی بیشتر به دنبال تامین امنیت داخل کشور بودند.
وی تاکید کرد: بحران مناطق کردنشین، تمام توان سپاه و ارتش را به خود اختصاص داده بود و تحلیل نظامیان کشور نبود که دولت سرسپرده آن دوران در عراق به کشور ما حمله کند.
وجیه‌الله نوروزی تصریح کرد: جنگ غافلگیرانه ۳۱ شهریور به پشتیبانی غرب آغاز شد و دشمن غافل بود از حضور مردانی که دلیرانه از این مرز و بوم دفاع خواهند کرد.
این مسئول بیان کرد: همه دستگاه‌ها برگزاری برنامه‌های شایسته را مد نظر قرار دهند تا رشادت‌های رزمندگان به نسل امروز معرفی شود.

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه آغاز می شود.
۹۵۵۶/۳۰۸۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته ی دفاع مقدس عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۲۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد از برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد بش قارداش خبر داد.

محمدرضا موفق در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: قرار است به مناسبت فرا رسیدن هفته شوراها، روز کارگر، معلم و هفته سلامت، جمعه هفته جاری پیاده روی همگانی به مقصد بش قارداش برگزار شود.

وی افزود: این پیاده‌روی از ساعت ۵:۳۰ صبح جمعه هفتم اردیبهشت ماه از محل ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی شهرداری در بلوار دانشگاه آزاد آغاز می شود و از مسیر جاده سلامت به سمت بش قارداش ادامه می یابد.

وی ادامه داد: قرار است مراسمی در بش قارداش برگزار شود که طی آن به مناسبت روزهای اعلام شده، یک نفر به نمایندگی از فعالان آن عرصه تقدیر می‌شود.

موفق تاکید کرد: برگزاری همایش‌هایی از این نوع موجب ایجاد تحرک و شادابی در جامعه می‌شود و شور و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد. به همین دلیل، خود را موظف به اجرای برنامه‌هایی از این قبیل می‌دانیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به حضور در این پیاده روی خانوادگی حتما کفش ورزشی به پا داشته باشند، اظهار کرد: طی مسیر با چای و خرما از شرکت کنندگان پذیرایی می شود. غرفه های فروش غذاهای خانگی در بش قارداش مستقر خواهد بود.

به گفته مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد، این مراسم پیاده روی با قرعه کشی و اهدای جایزه همراه خواهد بود و اتوبوس رایگان نیز برای برگشت از بش قارداش به سمت چهارراه ۱۷ شهریور و میدان شهید هماهنگ شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد