Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که این تیم هیچ طرح خاصی برای بازی‌هایش ندارد. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

پیروز قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی یک - یک استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: اگر الان حرف بزنم، یکسری علیه من می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال بازی مربیان است و بازیکنان بر اساس تفکرات مربی تاکتیک‌ها را در زمین اجرا می‌کنند. در بازی با نفت مسجدسلیمان، طرح خاصی از استقلال ندیدیم. اگر شما چیزی دیدید، به من بگویید! یکی از نقاط قوت استقلال نفوذ از جناح راست بود، جایی که وریا غفوری دونده نشان می‌داد و نفوذ می‌کرد، اما در این بازی نفوذ آنچنانی از غفوری ندیدیم.

وی با تأکید بر اینکه استقلال هیچ طرح خاصی نداشت، افزود: گرفتن دو امتیاز از سه بازی اصلا مهم نیست، چرا که برخی مواقع تیم خوب بازی می‌کند و به آینده امیدوار می‌شویم، اما از استقلال هیچ طرح و تاکتیکی نمی‌بینیم. به جان فرزندم این حرف‌های من ارتباطی به آمدن یا نیامدنم به استقلال ندارد. من آن چیزی را که می‌بینم، می‌گویم.

بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان کرد: برخی دوستان الکی حرف زده و خوراک غلط به مردم می‌دهند. برای اینکه هوادار چیزی نگوید، حرف‌های الکی می‌زنند، اما من واقعیت را می‌گویم حتی اگر حرفی به من بزنند. ما رگه‌هایی از یک تیم در استقلال نمی‌بینیم.  فوتبال خوبی از استقلال نمی‌بینیم و تیم وینفرد شفر به مراتب بهتر از تیم فعلی بود.

قربانی در خصوص شرایط استقلال در آستانه دربی و غیبت احتمالی دیاباته، مهدی قائدی و همچنین محرومیت فرشید اسماعیلی گفت: شرایط دربی با همه بازی‌ها فرق دارد. هر بازیکنی که بازی کند، می‌خواهد بهترین عملکرد را داشته باشد. پرسپولیس هم شرایط خوبی ندارد و فکر نکنید همه چیز برای این تیم عالی است. نمایشی که از این تیم برابر تراکتورسازی دیدیم، معمولی و تاکتیک‌شان فوق‌العاده ضعیف بود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال با استراماچونی می‌تواند موفق باشد یا نه، عنوان کرد: استقلال ثبات ندارد و شاهد هستیم 15 بازیکن می‌‌روند و 15 بازیکن می‌آیند. باید به استقلال زمان دارد. استراماچونی هنوز شناختی روی فوتبال ایران ندارد و باز هم می‌گویم یک دستیار ایرانی باید کنار او باشد. لزومی ندارد دستیار ایرانی حتما استقلالی باشد، اصلا رحمان رضایی را بیاورند. فقط کسی باشد که به او کمک کند.

لیگ برتر فوتبال| حسرت استقلال برای رسیدن به پیروزی به دربی کشیده شد/ آبی‌ها نبردند و تلفات هم دادند

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی

بازیکنان ذوب آهن و استقلال به کمیته انضباطی احضار شدند.

طرفداری | یک بازیکن استقلال و یک بازیکن ذوب آهن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فراخوانده شدند.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد، امید حامدی فر، بازیکن تیم استقلال و مهرداد رضایی، بازیکن تیم ذوب‌آهن جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهند یافت.

به گزارش تسنیم حامدی‌فر در پایان دیدار شب گذشته به سمت بازیکن حریف هجوم برد و رضایی را نقش بر زمین کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • برگزاری آخرین مرحله از اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال بانوان
  • اختلافات بین کادر فنی و مدیرعامل به استقلال ضربه زد/ ناهماهنگی دفاع آبی‌ها در نبود رافائل سیلوا
  • اختلافات بین کادر فنی و مدیرعامل به استقلال ضرر زد/ ناهماهنگی دفاع آبی ها در نبود رافائل سیلوا
  • حکم تاریخی کمیته انضباطی فدراسیون: تنبیه آزارگر به جای قربانی
  • درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)