Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، مهم‌ترین رویداد‌های آبادان در روز گذشته، یکشنبه بیست وچهارم شهریور ۹۸ را در صفحه باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید.

کشف ۱۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق درسواحل آبادان انجام تمهیدات لازم در مرز شلمچه برای استقبال از زوار اربعین حسینی اهمیت گردشگری سلامت برای منطقه آزاد اروند معارفه رییس هیات کونگ فو آبادان بازدید نماینده ولی‌فقیه در خوزستان از مرز شلمچه غیبت بازیکن تیم صنعت نفت آبادان برابر پرسپولیس آمادگی کامل مرز شلمچه برای تردد زوار در ایام اربعین خدمات رسانی مواکب به زائران اربعین حسینی

انتهای پیام/ د

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رویداد خبری حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بارسلونا و خیرونا + فیلم

دیدار تیم‌های بارسلونا و خیرونا در چارچوب هفته سی‌وچهارم لالیگا اسپانیا با برتری خیرونا به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های بارسلونا و خیرونا امشب _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد خیرونا به‌پایان رسید.

آندرئاس کریستنسن در دقیقه سه و رابرت لواندوفسکی در دقیقه ۲+۴۵ گل‌های بارسا را به ثمر رساندند.

در مقابل آرتم دووبیک در دقیقه چهار، کریستین پورتو در دقایق ۶۵ و ۷۴ و میگوئل گوتیرز در دقیقه ۶۷ گل‌های خیرونا را به ثمر رساندند.

خلاصه‌بازی بارسلونا و خیرونا کد خبر 750566

دیگر خبرها

  • شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار تعیین شد
  • ۱۴۸ شعبه آماده دریافت آرای انتخاباتی آبادان
  • تعیین شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار
  • خلاصه بازی بارسلونا و خیرونا + فیلم
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • اعلام داوران هفته بیست و هشتم لیگ برتر
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • امام‌زاده ابراهیم کجاست و چرا سرخط اخبار قرار گرفت؟