Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) این کامیون ها حامل تجهیزات نظامی و کمک های لجستیکی است که وارد شهر المالکیه واقع در دورترین نقطه شمال شرق حسکه شده است.

آمریکا این محموله های تسلیحاتی را برای نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد)  ارسال کرده است.

هدف واشنگتن از این اقدام ادامه نقشه های قبلی مبنی بر تخریب و از هم پاشیدگی منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که شبه نظامیان قسد با بازداشت جوانان سوری آنها را به اردوگاه‌های نظامی مناطقی که تحت سیطره دارند، اعزام می‌کنند.

استان حسکه در شمال شرقی سوریه قرار دارد و اقوام مختلف از جمله عرب ها و کُردها در آن سکونت دارند.

310 310

کد خبر 1299891

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سوریه ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال سینمای ایران عربستان لیگ برتر نوزدهم آرامکو باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا برانکو ایوانکوویچ دونالد ترامپ بازیگران سینما و تلویزیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواهان ایفای نقش اثرگذارتر از سوی آنروا هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد که خواهان ایفای نقش اثرگذارتر از سوی آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا است.

این نهاد فلسطینی تاکید کرد: ما خواستار پایان هرگونه فشار اسراییل به آنروا و اجازه‌دادن به این آژانس جهت انجام آزادانه اقدامات خود هستیم.

همچنین دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه با اشاره به میانگین کامیون‌هایی که روزانه وارد نوار غزه می‌شوند اعلام کرد: بر خلاف ادعای آمریکا مبنی بر ورود روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ کامیون حامل کمک به نوار غزه، از آغاز ماه آوریل به صورت متوسط روزانه ۱۶۳ کامیون حامل کمک وارد غزه شده است.

این نهاد فلسطینی بیان کرد: ما خواهان گشایش دایمی گذرگاه‌ها و تسهیل در روند رسیدن کمک‌ها هستیم به طوری که دست‌کم روزانه ۱۰۰۰ کامیون وارد نوار غزه شود تا بتوانیم به این ترتیب از بحران غذا در این باریکه گذر کنیم.

کد خبر 6094632

دیگر خبرها

  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • خواهان ایفای نقش اثرگذارتر از سوی آنروا هستیم
  • دستور روسیه برای افزایش تولید تسلیحات
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • اسکله نظامی آمریکا در غزه ۳۲۰ میلیون دلار هزینه دارد
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد/ استولتنبرگ: ارسال سلاح