Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@09:44:07 GMT

محجوب: خوشحال کردن مردم ایران لیاقت می‌خواهد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۳۸۶۳

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، جواد محجوب در خصوص بازگشتش به ایران، بیان کرد: مدت سه ماه و نیم است که در کشور کانادا هستم، قصدم این بود که در (MMA) مبارزه کنم، با حامی مالی قرارداد بستم و هزینه مدت سفرم را هم آنها تامین می کردند، در این مدت، زیر نظر مربیان و ورزشکاران خوبی تمرین کردم، اما با توجه به شرایط بحرانی جودو و تماسی که آرش میراسماعیلی با من گرفت، می خواهم به جودو برگردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اکنون، شرایط جودوی ایران بحرانی است، آبرو و حیثیت کشورم ایران در میان است، من در کانادا هم می خواستم زیر پرچم ایران در (MMA) مسابقه بدهم، اما اکنون که جودوی کشورم به من نیاز دارد، بر خود واجب می بینم که در این رشته المپیکی که تمام تکنیک هایش در خون من است، فعالیت کنم.

ملی پوش سنگین وزن جودوی ایران با اشاره به اینکه هیچ چیز بالاتر از خوشحالی مردم ایران نیست، تاکید کرد: خوشحال کردن مردم کشورم لیاقت می خواهد، خداوند این فرصت را در اختیار من قرار داده است تا با بازگشتم به جودو، دل عده ای شاد شود و من از این بابت بسیار راضی هستم و امیدوارم بتوانم در فرصت باقی مانده تا المپیک 2020، کسب سهمیه کنم.

وی درباره اینکه چه شد ایران و جودو را ترک کرد، توضیح داد: من با جودو بزرگ شدم و این رشته را با تمام وجود دوست دارم، اما بعد از رقابت های قهرمانی جهان 2018 که مجبور شدم، پایم را جراحی کنم، بسیار از شرایط موجود ناراضی بودم و تصمیم گرفتم که دیگر جودو، کار نکنم، در حال حاضر هم در پی تماسی که با رئیس فدراسیون جودو داشتم، به میراسماعیلی قول دادم که برمی گردم، فعالیت هایم در (MMA) را فعلا متوقف می کنم، می توانم همزمان هر دو را داشته باشم و مشکلی پیش نمی آید.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت

امیر ملکی‌پور قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا به دلیل عارضه قلبی دارفانی را وداع گفت.

به گزارش ایرنا، امیر ملکی‌پور قهرمان اسبق سنگین وزن جودو کشورمان، جمعه شب به دلیل عارضه قلبی درگذشت.

ملکی پور سال‌ها عضو تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان بود. وی مدال طلای مسابقات جوانان آسیا، مدال‌های تورنمنت‌های مختلف و چندین دوره قهرمانی مسابقات کشوری را در کارنامه خود داشت.

سرویس ورزشی ایرنا درگذشت ملکی‌پور را به خانواده وی و جامعه جودو کشور تسلیت می‌گوید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
  • عضو سابق تیم ملی جودو ایران درگذشت
  • ربیعی: قسمت بود ببازیم و هوادار تراکتور خوشحال شود
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!