Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@23:01:12 GMT

حامد تاب حذف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۳۹۰۴

حامد تاب حذف شد

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات سه وزن دوم (۶۷، ۸۷ و ۹۷ کیلوگرم) کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک از روز گذشته (یکشنبه) در سالن باریس شهر نورسلطان کشور قزاقستان آغاز شد که حامد تاب و محمد هادی ساروی در اوزان ۶۷ و ۹۷ به گروه بازنده‌ها راه یافتند و رامین طاهری در وزن ۸۷ کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس در وزن ۶۷ کیلوگرم حامد تاب در دور اول مقابل اسماعیل بوررو مولینا، قهرمان المپیک و جهان از کوبا با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها رفت. تاب در این گروه مقابل میهایل میهوت از رومانی با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید:عبدولی: با دنده شکسته در دیدار رده بندی کشتی گرفتم/ ما ایرانی‌ها تا پای جان می‌جنگیم

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور نخست با نتیجه ۵ بر یک از سد پیتر اوهلر از آلمان گذشت وی در دور بعد مقابل کریل میلوف دارنده مدال نقره جهان از بلغارستان با نتیجه ۷ بر ۳ به برتری دست یافت و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل گابریل روسیلو کایند از کوبا با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. ساروی در این مرحله مقابل آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها راه یافت. ساروی در این گروه باید منتظر مبارزه میان برنده کشتی نمایندگان بلاروس و فنلاند با جنگ ایلدیم ترک باشد تا در صورت پیروزی در این دیدار در دیدار رده بندی به مصاف گئورگی ملیا از گرجستان برود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۲ بر یک زاخاری برگ از سوئد را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر از سد اسلام عباس اف دارنده مدال نقره اروپا از آذربایجان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. طاهری در این مرحله مقابل دنیس کودلا دارنده مدال نقره جهان و برنز المپیک از آلمان در یک کشتی پایاپای و در حالی که داوران بار‌ها کشتی را برای درمان کشتی گیر آلمانی قطع کردند و مانع حملات نماینده کشورمان شدند، با نتیجه ۱ بر ۱ شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی مقابل ژان بلینیوک قهرمان جهان و دارنده مدال نقره المپیک از اوکراین، طاهری از دور رقابت‌ها کنار رفت.

گفتنی است در رقابت‌های چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان تیم ایران توسط سعید عبدولی در وزن ۸۲ کیلوگرم به مدال برنز رسید و میثم دلخانی در وزن ۶۳ کیلوگرم پنجم شد. پویا ناصر پور و امین کاویانی نژاد نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

خبر بروز رسانی می شود...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو

هیئت کشتی مازندران طی نامه‌ای از فدراسیون کشتی درخواست کرد که دو آزادکار مدعی اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم و همچنین مدعی وزن ۸۷ کیلوگرم فرنگی به اردوی تیم‌های ملی دعوت شوند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق چیزی که از قبل عنوان شده بود که هر کشتی‌گیری بتواند سهمیه المپیک را در گزینشی آسیایی بگیرد، بعد از برگزاری این رقابت‌ها در بیشکک، یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا در دو وزن 74 و 97 کیلوگرم آزاد و همچنین علیرضا مُهمدی و امین کاویانی‌نژاد در دو وزن 77 و 87 کیلوگرم فرنگی قرار است در بازی‌های المپیک نمایندگان ایران باشند.

با این وجود برخی بر این باورند که بعد از کسب سهمیه‌ها، مبارزه انتخابی باید تعیین‌کننده ملی‌پوش المپیکی باشد و پیرو پیگیری استان فارس برای برگزاری مبارزه انتخابی در وزن 77 کیلوگرم، به نظر می‌رسد استان مازندران نیز تلاش می‎‌کند که در سه وزن 74 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد و همچنین 87 کیلوگرم فرنگی مسابقه انتخابی برگزار شود.

در همین راستا هیئت کشتی مازندران طی نامه‌ای به فدراسیون کشتی خواستار دعوت از سه کشتی‌گیر به اردوی تیم ملی شد.

امید شایگان رئیس هیئت کشتی مازندران در این رابطه به تسنیم گفت: ما در سه وزن 87 کشتی فرنگی و 74 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد خواستار دعوت از ناصر علیزاده، حسین اباذری و مجتبی گلیج به اردو هستیم و در این رابطه درخواست‌مان را مکتوب به فدراسیون ارائه کرده‎ایم.

دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد