Web Analytics Made Easy - Statcounter

اروجعلی علیزاده، روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این گروه اعزامی شامل ۱۸ نفر از راهداران این اداره کل و ۱۷ دستگاه ماشین آلات راهداری از جمله بلدوزر، لودر، گریدر، بیل مکانیکی، تانکر آبپاش، غلطک، کامیون، کامیونت و کشنده کمرشکن است.

وی اظهار داشت: هدف از اعزام این گروه تسطیح حدود ۳ هکتار زمین با وضعیت توپوگرافی تپه ماهور با جنس خاک سخت و تسطیح و آماده سازی محل به منظور احداث شهرکی برای ارائه تدارکات و خدمات به زائران کربلا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: راهداران اعزامی اقدام به تسطیح ۳۰ هزار مترمربع محل اجرای عملیات، برداشت خاک نباتی به میزان ۶ هزار مترمکعب و حمل تا فاصله ۴۰۰ متری و خاکبرداری ۴۰ هزار مترمکعب با بلدوزر و بیل مکانیکی و حمل تا فاصله زیر ۱۰۰ متری کرده اند.

علیزاده،  خاکریزی و پخش کمپکت خاک(فشرده کردن خاک) حاصل از حجم ۴۰ هزار مترمکعبی و احداث راه دسترسی برای محل مورد نظر به طول ۵۰۰ متر را از دیگر اقدامات راهداران اعلام کرد.

۸۰۲۳/۳۰۷۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محرم ۹۸ مرز مهران زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایقران آذربایجان شرقی در تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی پس از برگزاری سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی کانوی زیر ۲۳ سال و جوانان ورزشکاران حاضر در اردو تست انتخابی دادند و ثنا زارع با ثبت زمان ۲:۳۳.۴۴ دقیقه موفق به کسب رتبه نخست شد  و به این ترتیب عضو تیم ملی قایقرانی کشور شد.

سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام زیر ۲۳ سال و جوانان پس از مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • بحث درباره کدام بازیگران سینما در توئیتر فارسی بالا گرفت؟!
  • ۵ هزار میلیارد تومان در حوزه راه‌های ایلام هزینه شد
  • دومین همایش به رسم سقایی در تبریز
  • تردد زائران اربعین از مرز تمرچین یک ظرفیت بزرگ فرهنگی است
  • قایقران آذربایجان شرقی در تیم ملی
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات برای عشایر را تسهیل‌ کنند
  • وضعیت مخازن سد حوضه‌های آبریز دریاچه ارومیه و ارس
  • ۷۱ درصد از حجم سدهای آذربایجان‌غربی پر آب است
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است