Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@16:11:34 GMT

مرد سالخورده در دادگاه: قصدم کشتن پسر معتادم نبود

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۴۰۳۹

ایران نوشت: پدر سالخورده‌ای که در جریان درگیری با پسرمعتادش او را با خودرو زیر گرفته بود صبح روز گذشته در دادگاه کیفری استان البرز محاکمه شد.

 رسیدگی به این پرونده از سال 96 و به‌دنبال مرگ مشکوک مردی 42 ساله به‌نام فرهاد که در برخورد با خودرو پدرش جان باخته بود، آغاز شد. در ادامه پدر 78 ساله فرهاد به اتهام قتل بازداشت شد و به جرم خود اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این متهم صبح روز گذشته در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز محاکمه شد که در آغاز جلسه دادگاه قاضی دهقان نماینده دادستان پس از قرائت متن کیفرخواست از اولیای دم خواست تا درخواست‌شان را اعلام کنند که مادر مقتول رضایت خود را از همسرش اعلام کرد.
سپس متهم در جایگاه ایستاد و در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: فرهاد از 16سالگی گرفتار اعتیاد بود و دو بار هم ازدواج کرد اما به خاطر اعتیادی که داشت از همسرانش جدا شد. او 25سال اعتیاد داشت و در این مدت حدود 20بار او را به کمپ ترک اعتیاد بردیم، اما هربار پس از بازگشت دوباره کارهای گذشته‌اش را تکرار می‌کرد. او در این سال‌ها زندگی را برای همه خانواده تلخ کرده بود ما می‌خواستیم به او کمک کنیم اما او زیر بار نمی‌رفت. آن روز هم قصدم این بود که او را به بیمارستان ببرم تا مداوا شود اما او به یکباره در خودرو را باز کرد و به بیرون پرید بعد با پرتاب سنگی شیشه جلو خودروام را شکست و دوباره سنگ دیگری برداشت که من ناگهان از ترس پایم روی پدال گاز گذاشتم و به فرهاد برخورد کردم. من قصد کشتن پسرم را نداشتم اگر این‌طور بود او را برای ترک به بیمارستان نمی‌بردم. بدنبال اظهارات متهم و تأییدیه بیمارستان درباره پرونده روانی فرهاد و همچنین رضایت اولیای دم و طبق قانون مجازات اسلامی نوع قتل انتسابی به متهم از نوع شبه عمد اعلام ومتهم از قتل عمد تبرئه شد.‌       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکورت باورنکردنی ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ این یک لشکرکشی واقعی است! + ویدئو

ببینید | اسکورت عجیب ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ لشکرکشی وسط اتوبان!

ویدیویی از اسکورت عجیب و پرتعداد ترامپ برای رفتن به دادگاه در نیویورک در شبکه‌های مجازی پربازدید شده و توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است.

tags # دونالد ترامپ سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • احتمال صدور حکم جلب جهانی، خواب را از چشمان نتانیاهو ربوده است
  • دنیا باید منتظر کسی که پول دارد بماند!/ کشتن انسان‌ها بدون ترس
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • (ویدیو) اسکورت عجیب ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ لشکرکشی وسط اتوبان!
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • اسکورت باورنکردنی ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ این یک لشکرکشی واقعی است! + ویدئو