Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@03:25:08 GMT

دستگیری اعضای باند ترانزیت موادمخدر

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۴۶۳۲

دستگیری اعضای باند ترانزیت موادمخدر

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزار ی برنا؛  سردار "حسن مهری" در گفتگو با پایگاه خبری پلیس اظهار کرد: همکاران ما در اداره مبارزه با مواد مخدر پلیس فرودگاه مشهد موفق به ردیابی و شناسایی اعضای باند ترانزیت مواد مخدر به سایر کشور‌ها شدند.

وی افزود: اعضای این شبکه گسترده قاچاق، مواد مخدر را از مسیر‌های پروازی به کشور‌های همسایه می‌بردند که در دام پلیس فرودگاه مشهد گرفتار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور ادامه داد: اعضای باند قصد انتقال مواد مخدر به بندر امام (ره) و بعد از آن از طریق پروازی به کشور ترکیه را داشتند که به دام افتادند.

وی تصریح کرد: همچنین در اقدامی مشترک با اداره عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان هرمزگان خودرو حامل مواد مخدر قاچاقچیان در ورودی شهرستان بندرعباس متوقف شد و راننده و همدستانش دستگیر شدند.

همچنین پس از بازرسی خودرو ۱۸ بسته حدود یک کیلوگرمی موادمخدر صنعتی که به طرز کاملا حرفه‌ای و ماهرانه در جداره آبگرمکن صنعتی جاسازی شده بود، کشف شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو فرودگاه مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه ای صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی سمنان بیان کرد: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و در ادامه فرایند مبارزه با قاچاق چیان با سودارگران مرگ در دو مرحله عملیات جداگانه در استان های جنوبی مقدار تقریبی ۵۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی با بیان اینکه این محموله ها ۲۹۰ و ۲۸۰ کیلوگرم تریاک را شامل می شود، افزود: سه نفر از قاچاقچیان بعد از تعقیب و گریز و تیراندازی دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از تجهیزات شناسایی و عملیاتی پلیس خبر داد و تاکید کرد: با قدرت و بدون مماشات با هرنوع تخلف در زمینه مواد مخدر برخورد جدی صورت می گیرد.

موقوفه ای با بیان اینکه افراد دستگیر شده در این پرونده به دستگاه قضایی ارجاع داده شدند، افزود: دستگاه قضایی با این افراد برخورد عبرت آموزی خواهد کرد.

کد خبر 6092795

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه