Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@14:36:54 GMT

کرمانشاه| بیش از ۱۰ هزار زائر از مرز خسروی تردد کردند

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۴۸۷۹

کرمانشاه| بیش از ۱۰ هزار زائر از مرز خسروی تردد کردند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ۱۰ تا ۲۳ شهریور ماه ۱۰ هزار و ۸۷۴ ایرانی و غیرایرانی از طریق مرز خسروی تردد کرده‌اند. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

فریبرز کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به تردد و ورود و خروج افراد ایرانی و غیرایرانی از مرز خسروی از زمان بازگشایی مرز اظهار داشت: از 10 تا 23 شهریور ماه 10 هزار و 874 نفر از مرز خسروی تردد کرده‌اند که 4538 نفر وارد و مابقی خارج شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این مدت بیشترین تردد با 1109 نفر ورود و خروج مربوط به 15 شهریور ماه است عنوان کرد: در این روز تردد ایرانیان هفت نفر ورود ‌‌ 302 نفر خروج و غیرایرانی 300 نفر ورود و 500 نفر خروج گزارش شده است.

کرمی با اشاره به اینکه در 22 شهریور ماه در مجموع 679 ایرانی و غیرایرانی از مرز خسروی وارد و 399 نفر خارج شده‌اند گفت: در این روز در مجموع 256 نفر ایرانی و 822 نفر غیرایرانی از مرز خسروی تردد کرده‌اند.

عزیمت 1400 نفر از مرز خسروی به کربلا؛ امنیت کامل برای تردد زائران برقرار استجلسه خسروی‌وفا با شعبانی‌بهار درباره اعتراض ملی‌پوشان تیراندازی با کمانآماده‌سازی 150 دستگاه اتوبوس برای تردد زائران حسینی در مرز خسروی؛ جابه‌جایی روزانه 100هزار زائر در مرز خسروی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه در 23 شهریور ماه در مجموع 1006 ایرانی و غیرایرانی از مرز خسروی تردد کرده‌اند بیان کرد: در این روز 155 ایرانی و 851 غیرایرانی از خسروی تردد کرده‌اند و در مجموع 542 نفر وارد و 464 نفر خارج شده‌اند.

کرمی با اشاره به اینکه از 10 تا 15 شهریور ماه به ترتیب 668، 741، 603، 642، 939 و 1109 نفر از این مرز تردد کرده‌اند گفت: از 16 تا 21 شهریور ماه نیز به ترتیب 732، 630، 763، 386، 623 و 956 نفر از مرز تردد کرده‌اند.

انتهای پیام/  ت

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان شهریور ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سعید بیگی در تشریح روند احداث جایگاه های سوخت کوچک مقیاس در شهر تهران گفت: علاوه بر ۱۵ جایگاه کوچک مقیاسی که مقرر شده توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل احداث شود، مناطق شهرداری تهران نیز نسبت به احداث این جایگاه ها اقدام می کنند.

بیگی افزود: تاکنون ۴ جایگاه احداث و به بهره برداری رسیده است. در حقیقت شرکت ساماندهی مشاغل اقدام به ساخت ۱۵ جایگاه سوخت کوچک مقیاس با اولویت مناطق بدون پمپ بنزین کرد و تاکنون ۴ جایگاه به بهره برداری رسیده و ۱۱جایگاه دیگر نیز تا پایان شهریور به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این اقدام می تواند با کاهش مدت پیمایش شهروندان برای رسیدن به جایگاه سوخت و کاهش زمان توقف در صف های طولانی برای سوخت گیری، کمک شایانی به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا کند.

بیگی تأکید کرد: هر ۴ جایگاه بنزین کوچک مقیاس احداث شده به بهره برداری رسیده است؛ اما شرکت نفت از این تعداد باید برای برخی جایگاه ها سوخت رسانی را انجام دهد تا فعال شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • عدم‌ پرداخت دستمزد و بیمه و نبود امنیت شغلی ظلم به کارگران است
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • اعزام هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • قنات روستای ۱۷ شهریور کلاله به لایروبی و کانال کشی نیاز دارد