Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@18:45:38 GMT

گواردیولا: بدون بازیکنانم کلاهبرداریولا بودم!

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۵۲۶۷

گواردیولا: بدون بازیکنانم کلاهبرداریولا بودم!

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی با وجود شکست غیرمنتظره اخیر شاگردانش در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس به شیوه‌ای جالب از شاگردانش قدردانی کرد. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منچسترسیتی شنبه شب اولین شکستش در فصل جدید را با نتیجه 3 بر 2 در خانه نوریچ سیتی متحمل شد تا فاصله‌اش با لیورپول صدرنشین به 5 امتیاز افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال پپ گواردیولا تمایلی برای انتقاد کردن از بازیکنانش نشان نداد و گفت این بازیکنان همان افرادی هستند که باعث شدند او در دو فصل متوالی قهرمان لیگ برتر شود و بر شهر واعتبارش به عنوان یکی از بهترین مربیان فوتبال دنیا بیفزاید.

در اولین فصل مربیگری گواردیولا در منچسترسیتی که او در کورس قهرمانی لیگ برتر مغلوب چلسی آنتونیو کونته شد، برخی به سرمربی اسپانیایی سیتی لقب «Fraudiola»  (کلمه‌ای مرکب از نام گواردیولا و واژه Fraud به معنای کلاهبرداری) دادند چون معتقد بودند که فلسفه فوتبال گواردیولا آنطور که در اسپانیا و آلمان منجر به موفقیت او شد، در انگلیس به کارش نخواهد آمد. منچسترسیتی اما با هدایت گواردیولا دو قهرمانی متوالی در لیگ برتر جزیره کسب کرد، هر چند گواردیولا این موفقیت را مدیون تلاش‌های همان بازیکنانی دانست که در خانه نوریچ باختند.

لیگ برتر انگلیس| نوریچ اولین شکست فصل منچسترسیتی را رقم زد

گواردیولا گفت: این بازیکنان هستند که به من تمام پرستیژی که در انگلیس دارم را تقدیم کرده‌اند و مرا از کلاهبرداریولا (گواردیولای کلاهبردار) به جایگاهی رساندند که الان هستم. سبک بازی‌ها در انگلیس به گونه‌ای است که گاهی اوقات شما مجبور هستید تکل بزنید و فیزیکی بازی کنید (اشاره به تغییر سبک بازی منچسترسیتی در خانه نوریچ). این بازیکنان به من پرستیژی که دارم را داده‌اند. اکنون در سراسر دنیا مردم می‌گویند که من چه مربی خوبی هستم اما من هر چه دارم از این بازیکنان دارم و این موفقیت‌ها متعلق به آنهاست.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط گواردیولا منچسترسیتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گواردیولا منچسترسیتی گواردیولا منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد

تافی‌ها بیش از هر تیم دیگری در سطح اول فوتبال انگلیس حضور داشته‌اند. 

طرفداری | تافی‌ها با شایستگی در لیگ برتر ماندگار شدند. 

اورتون با پیروزی 1-0 خانگی مقابل برنتفورد، به طور قطع در فصل آینده لیگ برتر حضور خواهد داشت. تیم تحت هدایت شان دایچ پس از پیروزی حیاتی مقابل ناتینگهام فارست، در دربی مرسی‌ساید به برتری دست یافت. تافی‌ها طی 3 بازی اخیر در کنار 9 امتیاز، سه کلین‌شت به ثبت رساندند. سال آینده هفتاد و یکمین فصل متوالی اورتون در سطح اول فوتبال انگلیس خواهد بود. آن‌ها با 122 فصل بیش از هر تیم دیگری در سطح اول فوتبال انگلیس به میدان رفته‌اند. اورتون فصل آینده برای آخرین بار در ورزشگاه گودیسون پارک حاضر خواهد بود و از فصل 26-2025 راهی استادیوم جدید می‌شوند. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست + فیلم
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)