Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، داوود دارابی شهردار خرمشهر با تاکید بر اینکه خرمشهر مفتخر است میزبان زائران امام حسین(ع) در ایام اربعین حسینی است، گفت: امسال مجموعه شهرداری خرمشهر در کنار دیگر مسئولان  با تمام توان برای خدمت به زائران وارد میدان شده و در حال آماده‌سازی مرز شلمچه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در جریان اربعین اقدامات جانبی چون تهیه مصالح برای مواکب، دپوی زباله، شست‌‌و‌شوی سرویس‌های بهداشتی، تعمیرات و نگهداری از وسایل مختلف و... وجود دارد که برای شهرداری خرمشهر هزینه بردار است.

شهردار خرمشهر با تاکید بر اینکه این هزینه‌های جزئی حدود ۳ میلیارد تومان است، گفت: متاسفانه در این خصوص پشتیبانی مالی نمی‌شویم و باید به این امر یک نگاه ویژه صورت بگیرد.

دارابی افزود: از استاندار خوزستان خواستاریم که برای این مسئله تدبیری به خرج دهد، همچنین ستاد اربعین حسینی در کشور قسمتی از ردیف بودجه خود را به خرمشهر به عنوان میزبان زائران، اختصاص دهد.

او ادامه داد: ما کماکان در حال پرداخت هزینه‌های سال گذشته هستیم و از ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده در اربعین ۹۷، فقط ۳۰۰ میلیون تومان به ما پرداخت شد.

دارابی گفت: امیدواریم به خرمشهر در بحث اربعین حسینی یک نگاه فراملی ایجاد شود تا شاهد خدمت‌رسانی بهتر و مناسب‌تر به زائران باشیم.

انتهای پیام/ د

میزیانی خرمشهر از زوار اربعین حسینی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین حسینی بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری

حسینی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: کمیته امداد در زمینه تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرآیند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرده است.

او افزود: از این طریق، ۱۷ هزار و ۷۴۵ سالمند تحت پوشش مراکز نیکوکاری قرار گرفته اند.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و گفت: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • هزینه ارزی حج تمتع ۱۴۰۳ چند دلار است؟
  • هزینهٔ حج امسال، ۳۰۰ دلار کمتر است
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین