Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که هنوز مدت زیادی از حملات نژادپرستانه هواداران کالیاری به مهاجم تیم فوتبال اینتر نمی‌‌گذرد، روملو لوکاکو بار دیگر و این بار به شیوه‌ای عجیب‌تر در ایتالیا هدف توهین‌های نژادپرستانه واقع شد. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه دیلی‌میل، اینطور که به نظر می‌رسد روملو لوکاکو باید خودش را برای جنگی طولانی و طاقت‌فرسا با نژادپرستی در ایتالیا آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو هفته پیش بود که او با اینتر به خانه کالیاری رفت و در آنجا هدف شعارهای نژادپرستانه هواداران تیم منطقه سیسیلی واقع شد. روز گذشته (یکشنبه) اما او دوباره هدف نژادپرستی واقع شد و این بار به شیوه‌ای بسیار عجیب‌تر و زننده‌تر و در یک برنامه تلویزیونی.

لوکاکو تابستان امسال از منچستریونایتد به اینتر پیوست و فصل جاری کالچو را هم خوب آغاز کرده است. به همین دلیل روز گذشته عملکرد او در برنامه‌های شبکه «تاپ‌کالچو 24» ایتالیا مورد بررسی قرار گرفت، جایی که کارشناس میهمان برنامه، «لوچانو پاسیرانی» با یک اظهارنظر ناشایست جنجال‌آفرین شد. او در برنامه زنده تلویزیونی درباره مهاجم سابق منچستریونایتد گفت: اگر شما بخواهید به صورت تن به تن با لوکاکو وارد نبرد فیزیکی شوید، کارتان تمام است و قطعاً نقش بر زمین خواهید شد، مگر اینکه به او 10 تا موز بدهید بخورد تا در امان باشید.

بلافاصله پس از اظهارنظر جنجال‌آفرین پاسیرانی، کارگردان برنامه «فابیو راوتزانی» روی آنتن رفت تا بابت اظهارات نژادپرستانه کارشناس دعوت شده عذرخواهی کند. او سپس تأکید کرد که دیگر هرگز به پاسیرانی اجازه نخواهد داد که در این برنامه شرکت کند.

حمایت هواداران دوآتشه اینتر از رفتارهای نژادپرستانه کالیاری علیه لوکاکو!

اگرچه پاسیرانی هم بعد از این ماجرا بابت اظهاراتش عذرخواهی کرد اما این کار او باعث نشد از سیل انتقادات افرادی که توهین او به لوکاکو را دیده بودند در امان بماند.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اینترمیلان روملو لوکاکو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان روملو لوکاکو اینترمیلان روملو لوکاکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۵۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب؛ دهمین گفتگوی زنده تلویزیونی رئیسی با مردم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی امشب و پس از بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه یک تلویزیون به صورت زنده درباره آخرین اقدامات و دستاوردهای دولت و نیز تحولات و رخدادهای داخلی و خارجی با مردم گفت‌وگو خواهد کرد.

رئیس جمهور قرار است درباره آخرین اقدامات و دستاوردهای دولت و نیز تحولات و رخدادهای داخلی و خارجی با مردم سخن بگوید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تدارک شبکه‌های تلویزیونی در دهه کرامت
  • اینتر در پی شکار مهاجم جدید پس از طارمی؛ زیرکزی یا گودموندسون؟
  • عکس/ گفتگوی زنده تلویزیونی رئیس جمهور با مردم
  • دهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رئیس‌جمهور با مردم
  • آغاز دهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی آیت‌الله رئیسی با مردم
  • گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رییس جمهور اغاز شد
  • ببینید | ادعای کارشناس صداوسیما و شوکه شدن مجری روی آنتن زنده: دزدی‌های کلانی وجود دارد که رسیدگی نمی‌شود!
  • امشب؛ دهمین گفتگوی زنده تلویزیونی رئیسی با مردم
  • ادعای مضحک مجری بی بی سی درباره تظاهرات دانشجویان آمریکایی در پخش زنده | واکنش کارشناس برنامه را ببینید | ویدئو
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم