Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@00:52:22 GMT

پیام امنیت و آرامش نتیجه سفر خانواده ایرانگرد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۶۰۶۹

پیام امنیت و آرامش نتیجه سفر خانواده ایرانگرد

تیموری، سفر ۳۹۴ روزه خانواده‌ای ایرانگرد به نقاط بکر و عمومی ۳۱ استان را نشان از وجود امنیت و آرامش در کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، «ولی تیموری» در دیدار با خانواده‌ای ایرانگرد که با هدف شناخت و انعکاس ظرفیت‌های گردشگری کشور، بررسی نقاط قوت و ضعف و نیز تولید محتوا در راستای ارائه طرح و ایده‌های نو به 31 استان کشور سفر کرده‌اند؛ گفت: سفرخانوادگی به همراه دو فرزند خردسال  و نیز عبور و اقامت در بسیاری از نقاط بکر و عمومی جاذبه‌های گردشگری استان‌های کشور در سفری متوالی به طول بیش از یک سال نشان از وجود امنیت و آرامش کشور دارد و پیام این رویداد و سفرهای مشابه باید در مقابله با ایران‌هراسی به ویژه در شبکه‌های اجتماعی انعکاس یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون گردشگری افزود: در اغلب مواقع چنانچه به گردشگری آسیبی وارد شود؛ با انعکاس اخبار منفی مربوطه در سطح بسیار وسیع داخلی و حتی بین‌المللی مواجهه می‌شویم؛ اما چنانچه سفرهای ایرانگردی در کمال آرامش و امنیت به دورترین نقاط بکر کشور صورت پذیرد؛ بدان پداخته نمی‌شود و دستاوردهای حاصل مورد بررسی قرار نمی‌گیرد.

 

تیموری پس از دریافت گزارش حاصل از سفر خانواده ایرانگرد و بررسی موضوع نیاز به آموزش در بین دست‌اندرکاران صنعت گردشگری؛ به تشریح اقدامات صورت گرفته مبنی بر الزام قانونی آموزش مدیران و کارکنان تاسیسات گردشگری پرداخت و به تقویت هر چه بیشتر این حوزه تاکید کرد.

 

وی به خانواده ایرانگرد توصیه کرد تا با انتشار فیلم، عکس و گزارش سفرشان در درگاه‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی، نسبت به معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشور اقدام کنند.

 

گفتنی است خانواده 4 نفره "لطیفی" در تاریخ 20 مرداد 1397 به وسیله کاروان – کمپر ون - ، سفر ایرانگردی خود را از شهراصفهان آغاز کردند و پس از طی 394 روز و گذر از 31 استان کشور به تازگی به تهران رسیده‌اند.   

 

 

 

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه محرم عزاداری محرم عاشورا خبرگزاری شبستان عاشورای حسینی محرم استان بوشهر شیراز تاسوعای حسینی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۶۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور دکتر فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به‌ صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین دکتر فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

کد خبر 6087387

دیگر خبرها

  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • پیام تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز مشاور
  • طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وپاکسازی نقاط جرم خیزدر کهگیلویه اجرا شد
  • خانواده اساسی‌ترین رکن جامعه و مدنیت اسلامی است
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • چرا رای‌گیری شورای امنیت درباره فلسطین امیدوارکننده است؟
  • چراغ سبز مراجع تقلید به تعطیل شدن روز شنبه به جای پنج شنبه /۴ روز قطع ارتباط با دنیا به نفع اقتصاد کشور نیست