Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@00:21:37 GMT

بسیج قطر برای صعود ژاوی و شاگردانش

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۶۲۸۰

امروز بازی های دور برگشت یک چهارم نهایی ACL2019 آغاز می شود تا در یکی از مهم ترین بازی ها تنها نماینده قطر از یکی از سه نماینده عربستان پذیرایی کند.

به گزارش "ورزش سه"، السد به عنوان تنها تیم غیرعربستانی حاضر در بین چهار تیم برتر یک چهارم نهایی غرب آسیا بعد از شکست 2-1 در بازی رفت مقابل النصر در ریاض امروز در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه یک بار دیگر مقابل قهرمان عربستان به میدان خواهد رفت تا علاوه بر جبران بازی رفت، راه صعود به نیمه نهایی را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بازی از چنان اهمیتی برخوردار است که تمام رسانه های دوحه با بسیج عمومی به حمایت از قهرمان فصل گذشته پرداختند تا روحیه و انگیزه شاگردان ژآوی هرناندز اسپانیایی را به اوج خود برسانند. مهندس اسپانیایی در اولین تجربه سرمربیگری بعد از بازنشستگی در 38 سالگی به دنبال رساندن السد به فینال و بالا بردن جام قهرمانی آسیا برای سومین بار در تاریخ این باشگاه است.

 

 

 

 

لیگ قهرمانان آسیا قطر السد ژاوی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا قطر السد ژاوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۶۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا با برتری برابر ازبکستان در ضربات پنالتی راهی دیدار نهایی شود.

بیشتر بخوانید: ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کرد

به دنبال این پیروزی، کنفدراسیون فوتبال آسیا به پیروزی تیم ملی ایران واکنش نشان داد و نوشت: تیم ملی فوتسال ایران با درخشش باقر محمدی که توانست ۲ ضربه پنالتی را مهار کند راهی دیدار نهایی شد تا برای کسب سیزدهمین عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا رقابت کند.

شاگردان وحید شمسایی در دیدار نهایی باید روز یکشنبه به مصاف تایلند میزبان بروند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228511 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد
  • واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا
  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • صعود تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها