Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@15:01:26 GMT

نیاز به سطوح پیشرفته خدمات پیش‌بیمارستانی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۶۲۹۳

نیاز به سطوح پیشرفته خدمات پیش‌بیمارستانی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی چهل و چهارمین سالگرد تاسیس اورژانس ۱۱۵ را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام وبدا، در متن پیام دکتر سعید نمکی آمده است:

«همکاران جهادگر و گرانقدر سازمان اورژانس کشور

به لطف و عنایت خداوند متعال و ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهبری فرزانه، به بهانه چهل و چهارمین سالگرد تاسیس اورژانس ۱۱۵ به تکریم و تمجید اراده‌های استواری بر می‌خیزیم که وجودشان برای سلامت جامعه یک نعمت الهی است و برکات خدمت‌شان برای همیشه در ذهن مردم مهربان و قدرشناس‌مان ماندگار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برخود می‌بالیم که افرادی پاک نهاد و نیکو سرشت به پشتوانه‌ توانایی و دانایی توشه گرفته از دین مبین اسلام، عرق ملی و حس نوع دوستی در سودای تامین سلامت انسان‌ها، همت خویش را به کار گرفته‌اند و مجدانه تلاش می‌کنند و با سعه صدر و حسن خلق به پشتوانه‌ دانش روز با همت و تلاش جدی و با مهارت و دقت نظر نسبت به مداوا در نهایت فرهیختگی و هوشمندی اهتمام می‌ورزند. بی‌شک تلاش صادقانه، عشق ورزی به انسان‌ها و بهره‌مندی از علم و مهارت از سرمایه‌های ارزشمند یک تکنسین سازمان اورژانس کشور است.

در شرایط کنونی با افزایش سوانح، حوادث و بلایا بیش از هر زمان دیگر نیاز به سطوح پیشرفته خدمات و مراقبت‌های پیش بیمارستانی احساس می‌شود. شما تلاشگران عرصه فوریت‌های پزشکی در بیشتر مواقع اولین کسانی هستید که بر بالین مصدومین و نیازمندان دریافت خدمات درمانی اورژانس حاضر می‌شوید و کمک به حفظ حیات آنان را بر عهده می‌گیرید که خود نشان از اهمیت والای خدمت ارزشمندتان و جایگاه رفیع اورژانس ۱۱۵ است.

لذا لازم است برای ارائه خدمت شایسته به گیرندگان خدمت، همواره خود را به دانش روز، مهارت‌های فنی و اخلاق حرفه‌ای، آراسته و با احساس مسئولیت و رسیدن بر بالین بیماران در سریع‌ترین زمان ممکن به عنوان فرشتگان نجات، حلاوت نجات جان انسان‌ها را با عمق وجودتان احساس نموده و زندگی دوباره را برای مددجویان‌مان به ارمغان آوردی. اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن بیست و ششم شهریور روز فوریت‌های پزشکی از زحمات خالصانه و ماهرانه و بدون انتظارات مادی شما عزیزان نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری با دو بال اندیشه و ایمان در آسمان پیشرفت و تعالی بشریت و تا بی‌کرانه عالم هستی به پرواز درآمده و در برداشتن گام‌های مستحکم و مطمئن در مسیر مهرورزی به مردم و همچنین نجات جان مردم غیورمان، سرآمد باشید. از خدای مهربان برای همگان سلامتی و توفیق خدمت به همنوعان نیازمند را خواهنم.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود

دکتر مهدی مصری امروز جمعه (هفتم اردیبهشت ماه) در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم که همزمان با هفته سلامت برگزار شد گفت: دولت سیزدهم توجه جدی به ارتقای شاخص‌های سلامت دارد و در استان قم ۳۰ پایگاه سلامت جدید راه اندازی می‌کنیم تا بتوانیم در توسعه شبکه بهداشت موثر باشیم.

وی بیان داشت: اجرای طرح سلامت خانواده مورد تاکید دولت است که این طرح توسط سازمان بهداشت جهانی نیز به تایید رسید و به نام جمهوری اسلامی ایران تثبیت شد و برنامه ریزی داریم که در یک سال آینده تمامی استان را تحت پوشش قرار دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز داشت: در این دولت برای پنج دهک پایین در راستای خدمات رسانی درمانی رایگان تلاش می‌کنند و ما در استان قم خدمات درمان سرطان را در حال پیشروی داریم.

دکتر مصری به نوسازی تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی اشاره کرد و گفت: در استان قم شاهد خرید تجهیزات پزشکی به روز هستیم و برنامه ریزی داریم که بتوانیم با این نوسازی خدمات را بهینه کنیم.

وی گفت: خدمات ویژه مثل طرح دندانپزشکی در مرکز الهادی را در حال برنامه ریزی داریم که امیدواریم بتوانیم از این طریق خدمات رسانی را گسترده انجام داده و از سوی دیگر وزارت بهداشت نیز بسته حمایتی در حوزه دندانپزشکی را در حال تدوین دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد