Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمجتبی حسینی معاون هنری وزیر ارشاد و هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی عصر یکشنبه ۲۴ شهریور از نمایشگاه مجسمه نگاری (تلفیق نگارگری و مجسه سازی) حسین عصمتی و مینا صدری در خانه هنرمندان ایران دیدن کردند.

همچنین معاون هنری و مدیر کل هنرهای تجسمی از نمایشگاه شبیه نامه‌های دست نوشت دوره قاجار با عنوان «به روایت نسخه خوانان» در خانه هنرمندان ایران که توسط رضا کوچک زاده گردآوری شده است، بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه مجموعه ای از ۷۰ تصویر شبیه نامه دست نویس و گزیده شده از مجموعه های مهم شبیه نامه های دوره قاجار انتخاب و به شکل پوستر، نمایش داده شده است.

کد خبر 4719769 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه هنرمندان ایران تئاتر ایران فیلم سینمایی ماه محرم سریال ایرانی فیلم کوتاه عاشورا جایزه سینمایی سازمان صداوسیما ماه محرم و صفر کارگردان تئاتر موسیقی ایرانی جشنواره سینمایی سینمای مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۶۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر قدیمی از آشپزخانه بازار طهران در دوره قاجار

منبع: بهداشت نیوز

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • تصویر قدیمی از آشپزخانه بازار طهران در دوره قاجار
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • افزایش اعتبار بن دانشجویی در نمایشگاه کتاب
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی