Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجسمه شهرخودرویی ها ساخته می شود.

طرفداری- قرار است مجسمه مربیان و بازیکنان شهر خودرو به پاس صعود این تیم به آسیا ساخته شود.

به گزارش فارس، تیم فوتبال شهر خودرو بعد از کسب 9 امتیاز از سه بازی خود در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت که این بازی در مشهد برگزار خواهد شد. به اخبار پیش از این بازی پرداخته ایم:

* پس از بهبود سروش رفیعی، مسئولان پزشکی تیم شهر خودرو در تلاش هستند تا روح‌الله باقری مهاجم این تیم هم بتواند به این بازی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* امین قاسمی‌ نژاد بازیکن تیم شهر خودرو که دچار مصدومیت شده به احتمال فراوان به بازی این تیم مقابل پرسپولیس خواهد رسید. 

* با هماهنگی شهرداری و شورای شهر مشهد قرار است مجسمه مربیان و بازیکنان این تیم که موفق شدند برای اولین‌بار سهمیه آسیایی بگیرند ساخته خواهد شد. قرار است این مجسمه‌ها در یکی از میادین اصلی شهر یا در یکی از مجموعه‌های ورزشی مشهد نصب شود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد

به گزارش ایسنا، فیلم کوتاه «چمدان» ساخته سامان حسین پور و آکو زند کریمی جایزه بهترین فیلم کوتاه جشنواره بین المللی دریای سرخ عربستان را دریافت کرد.

امسال جایزه بهترین فیلم سینمایی بخش رقابتی به «در شعله ها» ساخته ضرار کهن محصول پاکستان و کانادا رسید که نماینده سینمای پاکستان در اسکار فیلم بین المللی است.

در سایر بخش‌ها، جایزه دوم بهترین فیلم به «جاسی عزیز» ساخته ترسم سینگ محصول مشترک هند/کانادا/آمریکا اعطا شد و فیلم «معلم» ساخته فرح نابولسی فلسطینی جایزه داوران و جایزه بهترین بازیگر مرد را برای صالح بکری دریافت کرد.

جایزه بهترین کارگردانی جشنواره هم به نصیب شوکیر خولیموف ازبکستانی برای فیلم «یکشنبه» رسید و مونا هوا جایزه بهترین بازیگر زن را برای فیلم «انشاالله پسر» ساخته امجد ال رشید اردنی به خود اختصاص داد.

امسال فیلم سینمایی «رکسانا» ساخته جدید پرویز شهبازی نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی این رویداد سینمایی بود و «تایتانیک، نسخه مناسب خانواده های ایرانی» ساخته فرنوش صمدی و «چمدان» ساخته سامان حسین پور و آکو زند کریمی در بخش مسابقه فیلم های کوتاه حضور داشت.

همچنین فیلم سینمایی «کاپیتان» ساخته محمد حمزه ای و انیمیشن «سه بزغاله کونگپو» ساخته فرزاد دالوند و کیانوش دالوند محصول مشترک ایران و چین در بخش خانواده و کودکان و سریال «آکتور» به کارگردانی نیما جاویدی هم در بخش سریال‌های این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته شد. 

همچنین فیلم «آخرین برف» به کارگرانی امیرحسین عسگری نیز در بخش فیلم‌های محبوب جشنواره دریای سرخ به روی پرده رفت.

دیگر خبرها

  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان