Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@16:25:27 GMT

توزیع 39 هزار بسته گوشت تبرک در محلات مختلف زنجان

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۶۹۶۴

توزیع 39 هزار بسته گوشت تبرک در محلات مختلف زنجان

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: 39 هزار بسته گوشت تبرک حسینیه اعظم زنجان در مناطق مختلف توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی شهامی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: تعداد گوسفندان زنده اهدا شده  به حسینیه اعظم زنجان 2 هزار و 708 راس بود.

وی با بیان اینکه  تعداد گوسفندان اهدا شده به صورت وجه نیز یک هزار و 877 رأس بود، بیان داشت: تعداد احشام ذبح شده در مسیر عزاداری  نیز به یک هزار و  208 رأس رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول خاطرنشان کرد: جمع کل گوسفندان اهدایی به حسینیه اعظم زنجان اعم از زنده، قربانی و وجوه اهدایی از بابت گوسفند به 5 هزار و  793 رأس رسید.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان ادامه داد: از بابت ذبح احشام قربانی، پس از انتقال لاشه ها به محل کشتارگاه صنعتی، پس از پوست کنی، سلاخی و قطعه بندی،بسته بندی بهداشتی انجام شد.

شهامی با اشاره به آماده سازی 39 هزار بسته گوشت تبرک،خاطرنشان کرد: قبوض آن طی روزهای اخیر در مناطق محله حسینیه، سقاخانه، نائب آقا، تکیه علی اکبر (ع)، اصغریه، خیابان ضیایی، مجتمع رضوان، مجتمع پریسان توزیع می شود.

وی افزود: همچنین این قبوض در مجتمع پرنیان، کوی رضائیه، کوی علوم پایه، کوی قائم،  بخشی از پائین کوه (خیابان های میلاد)، جاده شهرک، کوی فرهنگ، کوی ثمین و بخشی از کوی خرداد در سطح شهر زنجان توزیع می شود.

این مسئول یادآورشد: امسال قبوض در روستاهای بناب، ذاکر، آزاد علیا، آزاد سفلی، قینرجه، قاضی آباد، بایندور، ریحان، قلی کندی، مجینه، محسن آباد، اسفجین، ینگجه، کرد کندی، طاهر آباد، گلهرود، خشک رود و سهرین از توابع شهرستان توزیع شده است.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان ادامه داد: مجموع کل وجوه نذورات نقدی و به همراه فروش احشام اهدائی در دهه محرم امسال 5 میلیارد و 942 میلیون تومان بوده که این نذورات طبق سنوات گذشته با پیش بینی و برنامه ریزی قبلی در امور عمرانی، امور فرهنگی، برگزاری برنامه ها و مراسم طول سال، خریداری تجهیزات، ملزومات جاری و نیز نگهداری ابنیه هزینه می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۶۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان

محمود علیخانی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۳۰ ویژه برنامه تدارک دیده شده است.

او افزود: افتتاح ۸ منزل مسکونی، مرمت و رنگ آمیزی پنج مدرسه، افتتاح صندوق قرض‌الحسنه، توزیع هزار بسته معیشتی، همایش تقدیر و تکریم از جهادگران برتر و برگزاری نمایشگاه پوشک ایرانی اسلامی از جمله برنامه‌های این هفته است.

علیخانی ادامه داد: در شهرستان گرگان ۶۰۰ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده اند و آماده خدمات رسانی هستند.

او افزود: در سال گذشته به همت بسیج سازندگی ساخت ۲۰ منزل مسکونی، توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی، ارائه خدمات پزشکی به ارزش ۸ میلیارد تومان، هزار ساعت مشاوره آموزشی رایگان، توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم تحریر و ... در سطح شهرستان گرگان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • ‌مداحی حاج مهدی رسولی در سالروز شهادت امام ‌صادق(ع) + فیلم
  • حال و هوای حسینیه اعظم زنجان در ایام شهادت امام جعفرصادق(ع)
  • صفی آباد دزفول و حسینیه اندیمشک پربارش‌ترین نقاط خوزستان
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • بسته تشویقی برای محلات بازآفرینی شهری
  • حذف گوشت از بیشتر غذاهای میزبان در المپیک پاریس!