Web Analytics Made Easy - Statcounter

دسته عزاداری هیئت چهارده معصوم (ع) به مناسبت هفتمین شب شهادت امام‌حسین(ع) در خیابان پاسدار گمنام برپا شد. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، هیئت چهارده معصوم (ع) جامعه سیاوشانی‌ها طبق سنوات گذشته در هفتمین شب شهادت سید و سالار شهیدان امام‌حسین (ع) دسته زنجیرزنی به طول 800 متر در خیابان پاسدار گمنام (منطقه 14) برپا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دسته‌ای که در آن شما می‌توانستید عشق و دلدادگی به مولا امام حسین (ع) را ببینید. خیلی‌ها آمده بودند؛ پیر و جوان، کوچک و بزرگ و زن و مرد، وقتی نام امام حسین (ع) در میان باشد، هر کسی پا در میدان می‌گذارد. هر جا نامی از امام حسین و مصائب آن حضرت شنیده شود این دست‌هاست که خود به خود به روی سینه می‌رود و قطرات اشک از چشمان جاری می‌شود.

قدمت این هیئت به 60 سال پیش می‌رسد و 5 سال است که این دسته عزاداری در سوگ امام حسین (ع) در شب هفتم شهادت آن حضرت برگزار می‌شود.

در ادامه می‌توانید آلبوم عکس دسته عزاداری مردم را در منطقه 14 در شب هفتم شهادت حضرت سیدالشهداء (ع) تماشا کنید.

انتهای پیام/

 

دسته عزاداری هیات چهارده معصوم به مناسبت هفتم شهادت امام حسین(ع)دسته عزاداری هیات چهارده معصوم به مناسبت هفتم شهادت امام حسین(ع)دسته عزاداری هیات چهارده معصوم به مناسبت هفتم شهادت امام حسین(ع)دسته عزاداری هیات چهارده معصوم به مناسبت هفتم شهادت امام حسین(ع)دسته عزاداری هیات چهارده معصوم به مناسبت هفتم شهادت امام حسین(ع)دسته عزاداری هیات چهارده معصوم به مناسبت هفتم شهادت امام حسین(ع)دسته عزاداری هیات چهارده معصوم به مناسبت هفتم شهادت امام حسین(ع)دسته عزاداری هیات چهارده معصوم به مناسبت هفتم شهادت امام حسین(ع)دسته عزاداری هیات چهارده معصوم به مناسبت هفتم شهادت امام حسین(ع)دسته عزاداری هیات چهارده معصوم به مناسبت هفتم شهادت امام حسین(ع)دسته عزاداری هیات چهارده معصوم به مناسبت هفتم شهادت امام حسین(ع)دسته عزاداری هیات چهارده معصوم به مناسبت هفتم شهادت امام حسین(ع)دسته عزاداری هیات چهارده معصوم به مناسبت هفتم شهادت امام حسین(ع)دسته عزاداری هیات چهارده معصوم به مناسبت هفتم شهادت امام حسین(ع)دسته عزاداری هیات چهارده معصوم به مناسبت هفتم شهادت امام حسین(ع)دسته عزاداری هیات چهارده معصوم به مناسبت هفتم شهادت امام حسین(ع)دسته عزاداری هیات چهارده معصوم به مناسبت هفتم شهادت امام حسین(ع)دسته عزاداری هیات چهارده معصوم به مناسبت هفتم شهادت امام حسین(ع)دسته عزاداری هیات چهارده معصوم به مناسبت هفتم شهادت امام حسین(ع)دسته عزاداری هیات چهارده معصوم به مناسبت هفتم شهادت امام حسین(ع)دسته عزاداری هیات چهارده معصوم به مناسبت هفتم شهادت امام حسین(ع)دسته عزاداری هیات چهارده معصوم به مناسبت هفتم شهادت امام حسین(ع)دسته عزاداری هیات چهارده معصوم به مناسبت هفتم شهادت امام حسین(ع)دسته عزاداری هیات چهارده معصوم به مناسبت هفتم شهادت امام حسین(ع)دسته عزاداری هیات چهارده معصوم به مناسبت هفتم شهادت امام حسین(ع)دسته عزاداری هیات چهارده معصوم به مناسبت هفتم شهادت امام حسین(ع)دسته عزاداری هیات چهارده معصوم به مناسبت هفتم شهادت امام حسین(ع)دسته عزاداری هیات چهارده معصوم به مناسبت هفتم شهادت امام حسین(ع)دسته عزاداری هیات چهارده معصوم به مناسبت هفتم شهادت امام حسین(ع) R1410/P/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ماه محرم امام حسین (ع) موکب تسنیم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه محرم امام حسین ع ماه محرم امام حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  خطیبان نماز جمعه شهرهای استان در سخنان خود ضمن تاکید بر جایگاه ارزشمند کارگران در پویایی اقتصاد کشور از مسئولان خواستند مشکلات این قشر اثرگذار را برطرف کرده و امنیت شغلی و روانی آنها را تامین کنند.

ایشان همچنین با اشاره به سالروز شهادت استاد شهید مطهری و روز معلم، این شغل را شغل انبیا و هدف آن را تربیت انسان ها تشریح و ضمن تاکید بر نقش معلمان و اهمیت آموزش و پرورش در ساختن جامعه ای هدفمند، پویا و بانشاط تقویت برنامه های درسی در مدارس بر مبنای آموزه های دین مبین اسلام را مورد تاکید قرار دادند.

ائمه جمعه شهرهای استان جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را در نوار غزه محکوم کردند و حرکت های اعتراضی در سراسر دنیا را نشانگر انزجار جهانیان از اقدامات ضد بشری این رژیم جعلی معرفی کردند.

تجلیل و قدردانی از پاسخ قاطع ایران به جنایات این رژیم در به شهادت رساندن سرداران سپاه در دمشق  از دیگر مباحث مطرح در نماز جمعه شهرها بود.

ایشان همچنین ضمن تشریح اهداف اجرای طرح نور برای مقابله با هنجارشکنان و لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه بانوان مسلمان را به رعایت عفاف در جامعه دعوت کردند.

دیگر خبرها

  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • ولادت امام رضا ۱۴۰۳ چند شنبه است و آیا تعطیل است؟