Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: سفر رئیس‌جمهور به نیویورک را داریم که به زودی این سفر انجام خواهد شد. این سفر فرصت خوبی برای رایزنی دو یا چندجانبه است و امیدواریم در این سفر بار دیگر حقانیت و صبر استراتژیک ایران برای همگان اثبات شود.

وی همچنین با ابراز اینکه "برای بحران یمن طرح چهارماده‌ای ارائه کردیم"، تصریح کرد: معتقدیم راه بازگشت ثبات به منطقه و یمن چیزی شبیه به همان طرح چهارماده‌ای است و از همین‌جا اعلام می‌کنم که جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد تا با سازمان ملل در این زمینه همکاری کند و همچنین اعلام می‌کنیم که وجود بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه به‌نفع هیچ‌کس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دولت در ادامه به مصوبات جلسه اخیر سران قوا درباره مسائل اقتصادی اشاره کرد و گفت: برای تنظیم بازار کالا و خدمات مصوبه‌ای را برای در نظر گرفتن اختیاراتی برای وزارت صمت تصویب کردیم، ضمناً قرار است قوه قضاییه و قوه مقننه هم برای هم‌افزایی و هماهنگی در این زمینه طرح مشترکی در زمینه تعزیرات حکومتی ارائه کنند.

ربیعی تأکید کرد: مذاکره‌ و دیداری بین آقای روحانی و ترامپ صورت نمی‌گیرد، توقف کلیه تحریم‌ها شرط ضروری برای آغاز دیپلماسی سازنده است. تنها زمانی ملاقات می‌کنیم که اطمینان حاصل کنیم مشکلات مردم حل می‌شود، الآن کدام‌ مشکل مردم حل می‌شود؟ حرف جدیدی نیست، تحریم‌ها باید برداشته شود و آمریکا باید به ملت ایران احترام بگزارد.

وی ادامه داد: بیان رئیس‌جمهور روشن بود که باید منافع ایران تأمین شود ولی ما این شرایط را از سوی آمریکایی‌ها نمی‌بینیم. یک بار تحت تحریم مذاکره کردیم و دیگر تحت تحریم مذاکره نمی‌کنیم. چارچوب 1+5 می‌توانست مذاکره‌ها را ادامه دهد اما آمریکا خلاف عهدنامه بین‌المللی عمل کرد.

ربیعی در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره پیشنهاد فرانسه به ایران درباره خط خرید نفت 15میلیارددلاری، گفت: قرار بود نفت ایران خریداری شود و پول آن نیز به ما برسد، ما گفته‌ایم تعهد در برابر تعهد و اروپایی‌ها می‌خواهند برخی از تعهدات خود را عملی کنند و ما هم به بخشی از تعهدات خود معتقد خواهیم بود، نه بیشتر. اگر تعهدات افزایش یابد ما هم این تعهدات خود را افزایش می‌دهیم. البته امیدوارم در جریان سفر به نیویورک نیز آقای روحانی بتوانند با سران کشورهای اروپایی گفت‌و‌گو داشته باشند.

وی در پاسخ به سؤالی درباره علت صدور اطلاعیه از روابط عمومی ریاست جمهوری درباره یک برنامه‌ تلویزیونی اظهار داشت: مطالبی که درباره جلسه سران سه قوه گفته شده بود غلط بود و ما هم همان را پاسخ دادیم. امیدواریم هیچ نگاهی به‌سمت رسانه‌های بیگانه نرود و به‌مصلحت کشور می‌دانیم که چشم‌ها و گوش‌هایمان به رسانه‌های داخل کشور باشد.

ربیعی ادامه داد: هیچ وقت خیر و برکتی از شایعاتی که از رسانه‌های خارجی مطرح می‌شود ندیده‌ایم و آنچه در اطلاعیه روابط عمومی دولت دیده شد ناظر بر برخی برنامه‌سازی‌ها بود که برخی شبکه‌ها به‌صورت بسیار جهت‌دار برنامه‌شان را درباره دولت پیش می‌برند، البته این روند از سال 92 آغاز شده است. نباید مردم را ناامید کنیم و نباید دولت منتخب مردم را در چشم آنان بی‌اعتبار سازیم، اگر می‌خواهیم انتقاد کنیم، انتقاد کنیم نه اینکه غیر از این عمل کنیم و با برنامه‌سازی‌ها روند دیگری را طی کنیم.

ربیعی درباره اختلاف به‌وجود آمده بین رئیس‌جمهور و رئیس قوه قضاییه در جلسه اخیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی نیز گفت: اختلاف نظری وجود نداشت، خبر، خبر ناقصی بوده است. خبر ناقص و جهت‌دار بوده که به صورت سازمان‌یافته شکل‌یافته بود، این جلسات به دستور مقام معظم رهبری برای ایجاد هماهنگی در جنگ اقتصادی بوده و جلسه هماهنگی ستاد افتصادی است؛ اخباری که پشت ستاد جنگ اقتصادی را تضعیف می‌کند خلاف امنیت و مصالح ملی است. این خبر مخدوش بوده است، آنچه در دو جلسه این بحث به‌وجود آمده درباره شیوه انعکاس اخبار و مطالب دادگاه و‌ رعایت حقوق مردم و ضرورت رسیدگی و اعلان پرونده‌ها به صورت یکسان بوده و‌آقای رئیسی متواضعانه اعلام کردند نقطه نظرات خودتان را بیان کنید.

این خبر تکمیل می‌شود... .

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: روحانی نیویورک ایران سخنگوی دولت ربیعی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش روز پنجم، مرغ خامه‌ای

فراروـ  به نظر من به تعداد آشپز‌های دنیا روش‌های پخت مرغ وجود دارد که هرکس به روش خودش آن را طبخ می‌کند. مرغ را اگر خوشمزه بپزید، می‌تواند از هر نوع غذای گوشتی خوشمزه‌تر هم باشد. اگر از درست کردن مرغ‌های تکراری خسته شده‌اید و دوست دارید مرغ را با یک روش جدید برای خودتان و خانواده تهیه کنید، حتما این مطلب را دنبال کنید، چون می‌خواهیم یک مدل طبخ مرغ را به شما آموزش بدهیم که از خوردن آن حتما شگفت‌زده خواهید شد. مرغ خامه‌ای یکی از روش‌های خاص درست کردن مرغ است که در آن مرغ داخل سسی از شیر و خامه پخته می‌شود و طعم بسیار جذابی دارد. این غذا به دلیل داشتن مرغ و قارچ منبع غنی پروتئین است، همچنین به دلیل داشتن شیر و خامه در ترکیباتش دارای کلسیم بالایی است. اگر دوست دارید این روش خوشمزه را برای پخت مرغ امتحان کنید، در ادامه این مطلب با آموزش پخت مرغ خامه‌ای همراه ما باشید.

مواد لازم

سینه مرغ: ۲ عدد
قارچ: ۲۰۰ گرم
پیاز: ۱ عدد
سس سویا: ۱ قاشق غذاخوری
پنیر خامه ای: ۱ قاشق غذاخوری
خامه صبحانه: ۲ قاشق غذاخوری سرپر
شیر: ۱ لیوان سرخالی
کره: ۲۵ گرم
روغن: به میزان لازم
نمک، فلفل سیاه و پاپریکا: به میزان لازم

طرز تهیه

برای درست کردن این مرغ خوشمزه ابتدا سینه‌های مرغ را (ترجیحا بدون استخوان) با نمک، فلفل و پاپریکا کمی ماساژ بدهید تا مزه دار شودف سپس تکه‌های مرغ را داخل روغن کمی سرخ کنید و کنار بگذارید. در مرحله بعد پیاز را پوست و خرد کنید. کره را داخل مای تابه بندازید و روی حرارت اجاق گاز بگذارید تا آب شودف سپس پیاز خرد شده را به آن اضافه کنید. وقتی پیاز کمی نرم و سبک شد، قارچ خرد شده را اضافه کنید و اجازه بدهید آب قارچ کشیده و قارچ سبک شود. در این مرحله شیر و خامه صبحانه را که از قبل با هم مخلوط کرده اید، داخل ماهی تابه بریزید و پنیر خامه‌ای را اضافه کنید. مواد را خوب هم بزنید تا پنیر کاملا حل شود. نمک و فلفل سیاه و سس سویا را در این مرحله اضافه کنید و حالا تکه‌های مرغ سرخ شده را داخل سس بچینید. درب ماهی تابه را ببندید و حرارت اجاق گزا را کم کنید. حدودا ۴۵ دقیقه زمان نیاز است تا مرغ بپزد و سس خامه‌ای شما به غلظت برسد. در این مرحله مرغ خامه‌ای خوشمزه و خاص آماده سرو است، نوش جان.

نکات مهم

۱ ـ قارچ طبع گرمی دارد و سرشار از پروتئین، ویتامین، مواد معدنی، آمینو اسید، فیبر، مس، آهن، آنتی اکسیدان، آمینو اسید و... است؛ همچنین در پیش‌گیری از سرطان سینه و پروستات موثر است و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند. هنگام خرید قارچ به این نکته توجه داشته باشید که قارچ تازه حتماً نباید سفید و شفاف باشد. یکی از راه‌های تشخیص قارچ سالم این است که قارچ باید تا حدودی سنگین باشد. اگر قارچ سبک و توخالی باشد، سالم نیست. کلاهک قارچ سالم نباید شکاف داشته باشد؛ همچنین بهتر است قارچ‌هایی را که روی پوست آن‌ها لکه قهوه‌ای دارند، خریداری نکنید و اگر هم خریداری کردید، حتماً به صورت پخته آن را مصرف کنید.

۲ ـ برای پخت این غذا بهتر است از سینه مرغ بدون استخوان و یا فیله مرغ استفاده کنید. یکی از نکات بسیار مهم در تهیه انواع غذا‌ها انتخاب مواد اولیه سالم و تازه است. وقتی می‌خواهید مرغ را انتخاب کنید، حتماً جا‌هایی مانند ران و بال را که اتصال دارند، چک کنید؛ زیرا ماندگی و ناسالم بودن مرغ در این قسمت‌ها زود‌تر مشخص می‌شود. اگر این قسمت‌ها بوی نامطبوعی بدهد؛ یعنی مرغ تازه نیست. حواستان باشد مرغ‌هایی را که خیلی خیس هستند، انتخاب نکنید. رطوبت زیاد مرغ نشان دهنده این است که قبلاً فریز شده است. اگر از مرغ‌های بسته‌بندی استفاده می‌کنید، حتما تاریخ آن را چک کنید و حواستان باشد که مرغ خون‌آبه نداشته باشد.

۳ ـ برای پخت این نوع مرغ بهتر است از پنیر خامه‌ای سبک و کم چرب استفاده کنید؛ زیرا خامه صبحانه و کره به اندازه کافی دارای مقادیری از چربی هستند.

۴ ـ اگر بخواهیم به طور مختصر در مورد کاربرد انواع پیاز‌ها توضیح بدهیم، باید از پیاز زرد که معروف‌ترین عضو خانواده پیازهاست، شروع کنیم. این پیاز بهترین گزینه برای پخت و پز است. پیاز سفید طعم ملایم‌تری نسبت به پیاز زرد دارد. از نظر کاربرد تقریباً مثل پیاز قرمز است و می‌شود آن را به صورت خام خورد و یا در سالاد‌ها از آن استفاده کرد. پیاز قرمز نسبت به پیاز سفید و زرد فیبر بیشتری دارد و به خاطر رنگ زیبایش می‌توان از آن برای تزئین بشقاب غذا هم استفاده کرد. علاوه‌بر این برای کبابی کردن، سالاد و ساندویچ‌ها هم انتخاب مناسبی است. پیاز‌های قرمز به اندازه کافی عطر و طعم به غذا نمی‌دهند؛ بنابراین برای پخت و پز معمولاً مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.

دیگر خبرها

  • کیفیت آب بندی درب و پنجره در سیل ایتالیا را حتما ببینید!
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • آموزش روز پنجم، مرغ خامه‌ای
  • رسوایی کایل واکر را به عربستان می‌کشاند! محرز همبازی سابق را به لیگ ثروتمندان دعوت کرد
  • افزایش اعتبار بن دانشجویی در نمایشگاه کتاب
  • سل تراپی معجزه نمی کند/ حداقل دو سوم سرطانی ها در ایران حتماً زنده می مانند
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • مشمولان طرح کالابرگ فجرانه این خبر مهم را حتما بخوانند
  • اگر به شورولت علاقه داری، این نوا را حتما ببین!