Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه انگلیس این حمله را نقض ناخواسته قوانین بین‌المللی خواند اما افزود:‌ درباره اینکه چه کسی مسئول این حادثه است، تصویر به طور کامل روشن نیست.

دومینیک راب افزود:‌ این یک حمله جدی علیه عربستان سعودی و زیر ساخت های نفتی آن است و پیامدهایی برای بازار عرضه و تقاضای جهانی نفت به همراه دارد.

وزیر خارجه انگلیس مدعی شد:‌ این یک اقدام  جدی و وحشتناک است و ما باید پاسخی روشن و تا حد امکان جهانی به آن نشان دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ساعت چهار بامداد روز شنبه ۲۳ شهریور ماه در عملیات توازن بازدارندگی دوم پالایشگاه های بقیق و خریص شرکت نفتی دولتی آرامکو را هدف ۱۰ پهپادی خود قرار دادند که در پی آن حدود ۵۰ درصد از صادرات نفت خام این کشور کاسته شد.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا پس از این اقدام، در توئیتی اعلام کرد که آماده حمله نظامی است اما منتظر است که سعودی ها، اعلام کنند که این حمله کار چه کسی بوده است.

عربستان از پنج سال پیش مردم یمن را هدف حملات مداوم قرار داده که در نتیجه آن هزاران نفر جان باخته و تعداد زیادی مجروح شده اند.

نیروهای یمنی نیز پس از چند بار تهدید به انتقام در نهایت به تاسیسات نفتی آرامکو حمله کردند.

310311

کد خبر 1300031

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انگلیس آرامکو عربستان انصارالله یمن باشگاه استقلال عربستان آرامکو ایالات متحده آمریکا لیگ برتر نوزدهم سینمای ایران باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حمله پهپادهای اوکراینی به تاسیسات نفتی روسیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • موضع اهل سنت و جماعت در قبال حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • (ویدئو) حمله پهپادهای اوکراینی به تاسیسات نفتی روسیه
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • موضع‌گیری وزیر بهداشت عراق درباره مجروحان در غزه
  • (تصاویر) سفر تاریخی وزیر خارجه انگلیس به آسیای میانه