Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکوه سامری نائب رییس هیات تکواندو استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تیم خردسال دختر استان به منظور شرکت در بیست و چهارمین دوره رقابت‌های تکواندو کشوراعزام شد.

او افزود: این رقابت‌های به مدت ۲ روز در خانه تکواندو تهران برگزار خواهد شد.

سامری اظهار داشت: مسابقات خردسالان دختر در اوزان فرد امروز، دوشنبه ۲۵ شهریورماه و اوزان زوج فردا ۲۶ شهریور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام مسئول، در وزن اول درسا یوسف قنبری، وزن دوم مهتا مهتدی، وزن سوم الینا پیری دهنو وزن چهارم روشا رضایی، وزن پنجم مهان هوشمند، وزن ششم پارمیس یوسف قنبری، وزن هفتم صدف زیلایی، وزن هشتم فاطمه رستمی پویا، وزن نهم نرگس میرالی و در وزن دهم نرگس پیر زمان به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

نائب رییس هیات تکواندو استان خوزستان بیان کرد: مربیگری این تیم اعزامی را پریسا کوهی، زهرا اسکندری و فرنوش کاوندی بر عهده دارند.

مسابقات انتخابی ورود به اردو تیم ملی بانوان به منظور آمادگی المپیک ۲۰۲۰ توکیو یکم مهرماه در خانه تکواندو کشور در ۴ وزن المپیکی بانوان برگزار خواهد شد.

صفا ارجمندی و سارامیزبان، ۲ تکواندوکار خوزستانی حاظر در رقابت‌های انتخابی ورود به اردو المپیکی بانوان خواهند بود که به مصاف رقباء می‌روند

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقات تکواندو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله دو هفته تا اعزام تیم‌های ملی تکواندو به مسابقات قهرمانی آسیا، جلسه فنی تیم ملی در بخش کیورگی (مبارزه) با حضور مسئولان فدراسیون، اعضای کادر فنی و ملی پوشان در هر دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد.

در این جلسه هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو مسائل فنی را برای ملی پوشان تشریح و برخی از تجربیات خود را در اختیار ملی پوشان قرار داد. همچنین دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و مدیرفنی تیم‌های ملی در خصوص مسائل فنی، روحی و روانی مباحثی را مطرح کرد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6086061

دیگر خبرها

  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک