Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: هم زمان با اجرای طرح کدینگ کارت هوشمند سوخت در منطقه سیستان و بلوچستان، تاکنون از سوختگیری بیش از ۲۴۲ هزار کارت سوخت مهاجر جلوگیری شده است. تاریخ انتشار: 13:31 - 25 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۰۵۰ به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از از روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، غلام محمد احمدی،  اظهار کرد: با اجرای طرح کدینگ در سیستان و بلوچستان که از دهم خردادماه امسال آغاز شده است، تاکنون بیش از ۲۴۲ هزار کارت سوخت مهاجر شناسایی و از طرح کدینگ خارج شده اند، پایش کارت‌های سوخت در سیستان و بلوچستان با بررسی تراکنش کارت‌های غیربومی توسط کارشناسان مستقر در مناطق زاهدان، چابهار و ستاد در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، اجرای طرح کدینگ کارت سوخت را طرحی موفق در راستای جلوگیری از سوخت گیری کارت‌های مهاجر و کاهش ازدحام ناشی از سوخت گیری این کارت‌ها در جایگاه‌های سوخت عنوان و ابراز امیدواری کرد: با ادامه روند بررسی تراکنش کارت‌های سوخت و غیرفعال کردن کارت‌های غیرمجاز، شاهد وضع متعادل و کاهش مصرف سوخت در استان باشیم.
احمدی درباره سوخت گیری خودرو‌های مهمان و فاقد کارت سوخت نیز گفت: آن دسته از خودرو‌های مهمان و فاقد کارت سوخت، می‌توانند با مراجعه به جایگاه‌های سوخت منتخب در همه شهرستان‌های استان، سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان با اشاره به اینکه ورودی طرح کدینگ برای فعال کردن کارت‌های سوخت جدید باز است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، افزود: کارت‌های جدید سوخت که مربوط به خودرو‌های پلاک یا آدرس استان است، پس از صدور از طریق سامانه کارت هوشمند سوخت کشور فعال می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری مالکان به مراکز ارائه خدمات این شرکت نیست.
براساس این گزارش، جلوگیری از ورود کارت‌های مهاجر، کاهش قاچاق سوخت، کاهش مصرف فرآورده‌های نفتی و کاهش مدت انتظار سوخت گیری در جایگاه‌های عرضه سوخت از جمله اهداف اجرای طرح کدینگ در استان است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کارت سوخت کدینگ زاهدان قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه .فرزاد پناهنده افزود: اجرای طرح باک پُر باید بر اساس مصوبه دولت در تمام مرزها عملیاتی شود که این طرح نیز بر اساس این مصوبه و در راستای مصوبات شورای تامین استان کرمانشاه و کارگروه ویژه مرز فرمانداری قصرشیرین در مرز پرویزخان نیز اجرا گردد.

وی اظهار کرد: تجهیزات متناسب با اجرای این طرح از بهمن ماه امسال توسط شرکت پخش فرآورده های نفتی در مرز مستقر شده که در این رابطه سه جایگاه عرضه و چهار تلمبه آماده خدمات رسانی به کامیون های ترانزیت ایرانی است.

رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب گفت: اجرای این طرح برای تمامی کامیون های ترانزیت ایرانی است و به منظور جلوگیری از ترافیک، امکان عرضه فرآورده ها در تمام جایگاه های استان کرمانشاه نیز فراهم است و کامیون ها می توانند به این جایگاه ها مراجعه و در مرز طبق نرخ مصوب مابه التفاوت پرداخت کنند.

پناهنده ادامه داد: اجرای طرح فول باک (باک پُر) در مرز پرویزخان به منظور مقابله با قاچاق سوخت عملیاتی می شود.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد و مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می‌شود

. عمده کالاهای صادراتی از مرز رسمی پرویزخان قصرشیرین با مناطق کردنشین عراق به ویژه شهرهای کلار، سلیمانیه، موصل، خانقین و کرکوک در بخش مرکزی این کشور انجام می‌شود.

استان کرمانشاه در مجموع ۱۶۲ جایگاه عرضه سوخت مایع و گاز طبیعی دارد که ۱۲۵ جایگاه در استان فقط سوخت مایع توزیع می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • انجام ۲۰ دقیقه بازی تتریس می تواند از ابتلا به اختلال اضطراب پس از حادثه جلوگیری کند
  • مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران