Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@14:48:35 GMT

همایش «سه شنبه های بدون خودرو» برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۸۲۳۷

همایش «سه شنبه های بدون خودرو» برگزار می شود

محمد نژاد اصل گفت: همایش «سه شنبه های بدون خودرو» با هدف ترویج فرهنگ سلامتی در بین عموم آحاد جامعه و جلوگیری از آلودگی های محیط زیست برگزار می شود.

«عاطف محمدنژاد اصل» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همایش «سه شنبه های بدون خودرو» با هدف ترویج فرهنگ سلامتی در بین عموم آحاد جامعه و جلوگیری از آلودگی های محیط زیست برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر عامل فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل تصریح کرد: این همایش روز سه شنبه 26 شهریور ماه از ساعت 18 در منطقه نمونه گردشگری شورابیل با حضور آحاد مختلف مردم برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: این حرکت فرهنگی به همت اداره کل فرودگاه های استان، اداره کل ورزش و جوانان به ویژه همکاری هیئت دوچرخه سواری استان و شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل برگزار خواهد شد.

 

محمدنژاد تاکید کرد: عموم علاقمندان حامیان محیط زیست دعوت می شود تا با حضور در این برنامه فرهنگی بتوانند گام موثری در ترویج فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی و دوچرخه در جامعه داشته باشند.

 

وی افزود: زندگی ماشینی امروز هم از نظر سلامت جسمانی افراد را مورد تهدید قرار داده و هم آلودگی های زیست محیطی را افزایش داده است.

 

مدیر عامل فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل اظهار داشت: تلاش می کنیم این برنامه فرهنگی در سایر نقاط شهر با هدف همه گیر شدن آن برگزار شود.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه محرم عاشورا عاشورای حسینی عزاداری محرم اردبیل مسجد طراز اسلامی استان بوشهر خبرگزاری شبستان اربعین حسینی سه شنبه های بدون خودرو سلامت عمومی حفاظت از محیط زیست اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال بیش از ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین همایش منطقه‌ای «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل ماکو برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل ماکو و دبیر علمی همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» اعلام کرد که بیش از ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال و بعد از داوری ۱۰ مقاله برتر به صورت سخنرانی در این همایش ارائه شد.

صدرا علیپور درباره نحوه برگزاری همایش عنوان کرد: برگزاری این همایش نزدیک به یک سال است که کلید خورده و نخستین انگیزه برگزاری این همایش نحوه اشاعه «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» است تا از این طریق فرهنگ حجاب و عفاف را در جامعه گسترش دهیم.

وی درباره اهداف برگزاری همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» بیان کرد: هم‌افزایی جامعه علمی در افزایش دانش عفاف و حجاب، دانش‌افزایی نسل جدید نسبت به ابعاد مختلف عفاف و حجاب، آسیب‌شناسی مسئله عفاف و حجاب و
ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه از مهم‌ترین اهداف این همایش است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل ماکو و دبیر علمی همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» با اشاره به اینکه این همایش برای رسیدن به اهداف خود مسیر طولانی را طی کرده است، گفت: پس از جلسات متعددی که باامام جمعه
شهرستان ماکو، مسئولان منطقه آزاد ماکو، اعضای هیئت علمی، دبیران پژوهش، مدیران و رؤسا داشتیم محور‌های این همایش تعیین شد و در پاییز ۱۴۰۲ با همکاری دفتر امام جمعه و منطقه آزاد ماکو بنا شد که این همایش به صورت منطقه برگزار شود.

علیپور با بیان اینکه همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» چندین محور را پیش روی خود قرار داده است، توضیح داد: اولین محور این همایش؛ عفاف و حجاب در ادیان است؛ چراکه هر پژوهش نیازمند آگاهی درمورد پیشینه آن است، عفاف و حجاب در کلام معصومین(ع) دومین محور این همایش انتخاب شده است.

وی درباره ویژگی‌های بارز و انحصاری  همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» اظهار کرد: حجاب و عفاف از مسائل مهمی است که از ابعاد گوناگون قابل بررسی است و از آنجا که تاکنون به‌صورت روشمند و هدفمند مسئله حجاب و عفاف در قالب علمی در سطح کلان مطرح نشده، بررسی آن می‌تواند گره‌گشا و مؤثر باشد؛ به‌خصوص اینکه امروزه با یک فرهنگ وارداتی و استعماری با عنوان فرهنگ بی‌حجابی و بدحجابی مواجه هستیم و نه‌تنها حجاب را یک ارزش نمی‌داند، بلکه ضدارزشی معرفی شده که جوانان این مرز و بوم را به بی‌تفاوتی نسبت به مسئله عفاف و حجاب تشویق‌ می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل ماکو و دبیر علمی همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» تأکید کرد: آنچه که سرعت انتشار این ضد ارزش را بیشتر می‌کند، نقش رسانه و شبکه‌های اجتماعی و در صحنه نبودن دانشگاه‌ها است. با وجود تلاش‌های صورت گرفته درراستای افزایش اقبال عمومی جوانان به حفظ حجاب اسلامی هنوز شاهد توسعه بدحجابی در جامعه هستیم و در این میان
دانشگاهیان به‌عنوان پرچمداران علم و آگاهی در جامعه می‌توانند گام‌های بلندی در راستای دانش‌افزایی عفاف و حجاب بردارند تا انسان امروز، با شناخت عمیق نسبت به فلسفه‌ی حجاب دست به انتخابی درست درراستای حفظ حرمت و شخصیت خود بزند.

علیپور خاطرنشان کرد: همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» نخستین همایشی است که توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل ماکو برگزار می‌شود و در راستای این همایش چندین کارگاه با حضور استادان وعوامل اجرایی برگزار کردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارسال ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه»
  • ارسال بیش از ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه»
  • رتبه اول اردبیل در مدیریت ورزشی
  • حمایت همه‌جانبه از استان‌ها برای توسعه فعالیت‌های ورزشی
  • ورزش در سلامت سازمانی و بهره وری نقش ممتاز دارد
  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز